راز پرواز هواپیمای ردیاب هسته‌ای آمریکایی بر فراز عراق

یک رسانه عراقی فاش کرد که پس از حمله موشکی به پایگاهی آمریکایی در عراق، یک فروند هواپیمای ردیاب هسته‌ای آمریکایی بر فراز این کشور به پرواز درآمد.

راز پرواز هواپیمای ردیاب هسته‌ای آمریکایی بر فراز عراق

السومریه عراق فاش کرد که پس از حمله موشکی به پایگاهی آمریکایی در عراق، یک فروند هواپیمای ردیاب هسته‌ای آمریکایی بر فراز این کشور به پرواز درآمد.

بر اساس این گزارش؛ هواپیماهای WC-۱۳۵ مشهور به فینیکس که آزمایش‌های هسته‌ای در هند، جمهوری خلق کره و پاکستان را دنبال کرده، پس از حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق بر فراز این کشور به پرواز درآمد. این هواپیما متعلق به نیروی هوایی آمریکا بوده و ویژه شناسایی فعالیت‌های رادیواکتیو در زمان آزمایش‌های هسته‌ای است.

این هواپیما مخصوص ردیابی تشعشعات ناشی از فعالیت‌های هسته‌ای و جمع‌آوری اطلاعات در این باره است.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • کاربر ناشناس
    0

    هیچ قلتی نمکنه بعدازمرگ سهراب دوای به هوش داری اگرجرات داره بیا‌بالای سرایران

    نظرات شما -
    • بیطرف
      0

      تو ادبیات ایران را به چالش نکش دفاع ازون پیشکش

    • اکبر
      0

      کم گویی ، حکمت بزرگی است تحف العقول ص 394 معنی یعنی ضر نزن

    • شهرام
      0

      تو با اون سطح سوادت مثل اسمت ناشناس تو هر جمعی بمونی بهتره . سوادت و حرفات دقیقا بهم میاد مثل سردمداران فاسد و دزد و قاتل مملکت اسلامی

  • هرکسی
    0

    کاربر ناشناس ؟ ابتدا نوشتن ویاد بگیر بعد مدافع برادران سپاهی شو گرچه خودبرادران سپاه هشتاد درصدشون بی سوادند اگر تصحیحش کنی ازیک خط نوشته ات فکرکنم پنج شیش تا غلط املایی داری برادرمن آبرو ریزی نکن

  • شهرام
    0

    رازش رو از سردارهای همه چی دون سپاه بپرسید . اخه اونا تکنولوژیشون زده رو دست امریکا

  • بیطرف
    0

    نوشته کارشناس را تصحیح کنیم؟ (هیچ غلطی نمیکنه نوش دارو بعد مرگ سهراب) هیچ قلتی نمکنه بعدازمرگ سهراب به هوش داری ----- ------ - --- ---- ------ غلطی ۲ نمکنه ۱ از اضافه ۱ به اضافه ۱ نوش ۱ دارو ۱ جمع غلط (۷غلط) پس نتیجه میگیریم ازهشت کلمه هفت غلط اگر دوخط دیکته بنویسه تکلیف چی میشه میخواهدآمریکا راهم نابودکنه خدا به دادترامپ برسه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها