جوکوویچ: دیدن نادال و فدرر به من انگیزه می‌دهد

مرد شماره دو جهان اعلام کرد تماشای رقابت کردن دو تنیسور اسپانیایی و سوییسی به او انگیزه می‌دهد.

جوکوویچ: دیدن نادال و فدرر به من انگیزه می‌دهد

نواک جوکوویچ یکی از شانس‌های نخست برای قهرمانی در اپن استرالیاست. تنیسور صربستانی که هفت بار نخستین گرند اسلم سال را فتح کرده است می‌خواهد از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند. مرد شماره دو جهان گفت: از آماری که در دوران ورزشی‌ام به ثبت رسانده‌ام راضی هستم. هدف‌های بزرگتری در سر دارم. سن فقط یک عدد است. من مانند رافائل نادال و راجر فدرر با وجود این که بیش از ۳۰ سال داریم هدفمند هستیم. حریفانمان هر بار جوان‌تر می‌شوند. در دوران حرفه‌ای‌ام شرایط متفاوتی را سپری کردم. پنج سال پیش زندگی‌ام کاملا متفاوت شد چون دو فرزند دارم. این به معنای بهتر یا بدتر شدن زندگی‌ام نیست. دیدن تنیسورهایی مانند نادال و فدرر به من انگیزه می‌دهد و باعث می‌شود نسبت به رقابت کردن خوش‌بین باشم.

تنیسور صربستانی درباره آتش‌سوزی گسترده جنگل های استرالیا اظهار کرد: دیدن رنج کشیدن مردم یک تراژدی به حساب می‌آید. ما (تنیسورها) تنها توانستیم کمک‌های شخصی کنیم. سه‌شنبه هفته گذشته در رابطه با هوا کمی نگران شدیم و چهارشنبه زمین را ترک کردیم. تنیسورها به دلیل دود زیاد حالت تهوع داشتند. در سه روز اخیر شرایط بهتر شد. اگر قرار باشد در هفته نخست بازی‌ها را با وجود داشتن سه ورزشگاه سر بسته لغو کنند تورنمنت با مشکل روبرو می‌شود.

جوکوویچ در مورد نسل آینده گفت: دنیل مدودف در فینال اپن آمریکا حضور داشت و تنها یک ست با قهرمانی فاصله داشت. تنیسورهای جوان روزی به این عناوین مهم دست خواهند یافت. قطعا این اتفاق خواهد افتاد. فتح یک گرند اسلم آسان نیست.

مرد شماره دو جهان به تازگی با تیم کشورش فاتح ATP کاپ شد. او در این رابطه گفت: تا به حال دو هفته نخست سال را با این فشردگی پشت سر نگذاشته بودم. قهرمانی با صربستان را به عنوان یکی از لحظات دوران ورزشی‌ام به یاد خواهم آورد. انرژی زیادی از من گرفت.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها