فرصت بشار به مسئولین باشگاه پرسپولیس

بشار رسن 10 روز به باشگاه پرسپولیس فرصت داده تا مطالباتش را پرداخت کنند.

فرصت بشار به مسئولین باشگاه پرسپولیس

رسانه های عراقی خبر داده اند که بشار رسن فرصتی 10 روزه به مدیران پرسپولیس داده تا حقوق او را پرداخت کنند. بشار علاوه بر این که در فصل جاری هیچ دریافتی ای نداشته، از فصل گذشته نیز طلب دارد و باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به پرداخت این مطالبات نشده است.

به نظر می‌رسد رسن علاوه بر حقوق خود، پاداش قهرمانی های فصل گذشته و پیروزی های این فصل را هم دریافت نکرده و همین موضوع سبب شده تا از مدیریت باشگاه ناراضی باشد.

مدیر برنامه رسن هم اعلام کرد که او پیشنهاداتی از اسپانیا، ترکیه، عربستان و امارات دارد و در صورت جدایی از پرسپولیس، به یکی از این تیم ها خواهد پیوست. با توجه به تعطیلی لیگ عراق، بشار باید فوتبال خود را در لیگ خارجی ادامه دهد اما او امیدوار است که پیشنهادات اروپایی بیشتری دریافت کند یا حداقل در تیم های مدعی آسیایی مثل پرسپولیس حضور یابد.

با این حال مشکل دریافت حقوق و دیگر مسائل سبب شده تا با وجود علاقه رسن به بازی در پرسپولیس، احتمال جدایی او مطرح شود. شرایط خوب بازیکنانی چون مهند علی، علا عباس و... که حداقل از نظر مالی چالشی با باشگاه خود ندارند، شاید سبب شود تا بشار هم مثل طارق همام، قید بازی در ایران را بزند.

این در حالی است که بشار رسن با وجود این مشکلات، هفته گذشته به ایران بازگشت تا در اولین تمرین تیم پرسپولیس با حضور یحیی گل محمدی حاضر شود. او در گفتگوهای رسانه ای خود نیز از علاقه اش به بازی در پرسپولیس گفته بود و حالا این مدیران پرسپولیس هستند که باید شرایط ادامه‌ی همکاری رسن با باشگاه را فراهم کنند.

نکته مهم این که با توجه به تبادلات مالی ایران و عراق، بشار رسن مشکلی برای دریافت حقوقش ندارد و تحریم های بانکی در این زمینه اثرگذار نیستند. در واقع باشگاه پرسپولیس باید تنها پول نقد را در اختیار رسن قرار دهد تا او با دریافت حقوق معوقه این فصل، در پرسپولیس ماندگار شود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها