موج جدید برف و باران در راه لرستان؛ دمای هوا کاهش می‌یابد

مدیرکل هواشناسی استان لرستان گفت: از اواخر امشب یک سامانه بارشی سرد وارد لرستان می‌شود و تا پایان روز پنجشنبه سوم بهمن‌ماه ادامه دارد.

موج جدید برف و باران در راه لرستان؛ دمای هوا کاهش می‌یابد

بهروز مرادپور در رابطه با وضعیت آب و هوای لرستان در ساعات و روزهای پیش رو اظهار داشت: از اواخر امشب یک سامانه بارشی سرد وارد لرستان می‌شود و تا پایان روز پنجشنبه سوم بهمن‌ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارش باران و برف در پی ورود این سامانه بارشی به جو استان عنوان کرد: برای استان گاهی وزش باد شدید، مه آلودگی هوا و کاهش محسوس دما نیز پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان لرستان با اشاره به وقوع بارش برف و باران در همه نقاط استان بیان کرد: در ارتفاعات، گردنه‌ها و شهرهای شمالی و شرقی استان نیز بارش‌ها نمود بیشتری دارد.

وی گفت: در این روزها شاهد اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی سطح جاده‌ها رواناب های سطحی، کولاک برف، مه آلودگی، کاهش میدان دید افقی و اختلال در تردد محورهای مواصلاتی هستیم.

مرداپور با بیان اینکه متوسط بارش لرستان در این ایام 20 تا 40 میلیمتر پیش بینی می‌شود تصریح کرد: ارتفاع برف در گردنه‌ها نیز بیش از 50 سانتیمتر و در نواحی از سطح شهرهای شمالی و شرقی متوسط بین 10 تا 20 سانتیمتر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: بارش‌های امشب و فردا غالباً به‌صورت رگباری است اما از ظهر چهارشنبه تا صبح روز پنجشنبه شاهد بارش‌های بیشتری هستیم.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عیسی نوروزی
    0

    شبکه خبر فوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها