مدیر یوونتوس و تایید معاوضه بازیکن با بارسلونا

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس تایید کرد که با بارسلونا برای معاوضه بازیکن در حال مذاکره هستند.

مدیر یوونتوس و تایید معاوضه بازیکن با بارسلونا

از مدت ها پیش بحث معاوضه بازیکن بین یوونتوس و بارسا مطرح است. تابستان گفته می شد که یوونتوس، ایوان راکیتیچ را می خواهد و حاضر است فدریکو برناردسکی را به جای او به بارسا بدهد. اتفاقی که رخ نداد و هر دو در تیم های شان ماندنی شدند.

پیش از بازی شب گذشته یوونتوس و پارما فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یووه در پاسخ به سوال خبرنگار اسکای اسپورتس در مورد معاوضه راکیتیچ و برناردسکی گفت:« خیر؛ تابستان در این مورد صحبت هایی صورت گرفت ولی الان علاقه ای به این معاوضه نداریم ولی قبول دارم که با بارسا در حال مذاکره برای معاوضه دو بازیکن دیگر هستیم.

ماتئوس پریرا از سال 2016 به جمع ما پیوسته ولی نتوانسته ارزش هایش را اثبات کند. ما معتقدیم او می تواند در تیمی دیگر مثل بارسا که به سبک بازی او نزدیک تر است، بیشتر خودش را نشان دهد. از طرفی علاقه مندیم تا الخاندرو مارکس را از (تیم دوم)بارسلونا به خدمت بگیریم. او فرم بدنی ایده آلی برای بازی در یوونتوس و سری آ دارد اما هنوز چیزی در این زمینه قطعی نشده است.»

پریرا از فصل جاری به صورت قرضی از یوونتوس برای دیژون فرانسه بازی می کند و مارکس 20 ساله با 1.9 متر قد، شانس زیادی برای حضور در تیم اول بارسا ندارد. می توان محتمل دانست که در نهایت این معاوضه به سرانجام برسد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها