فتاح: پلاسکو را می‌سازیم/ خواهش می‌کنم مانع‌مان نشوید

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: خواهشمندم با هر بحثی مانع ساخت پلاسکو نشویم، بگذارید کارمان را کنیم، اگر به خاطر پارکینگ و عوارض نیز بحثی است، مانع ساخت نشویم و این بحثها را با مذاکره حل کنیم.

فتاح: پلاسکو را می‌سازیم/ خواهش می‌کنم مانع‌مان نشوید

پرویز فتاح امشب در مراسم بزرگداشت حادثه پلاسکو اظهار کرد: من فرزند جبهه هستم، تمام جوانی ما در دفاع‌مقدس گذشت، هم در ایران و هم خارج از ایران در جبهه‌ها بودم و با افتخار می‌گویم همرزم شهید سردار سلیمانی هستم.

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: ما در جبهه، صحنه‌های بسیار سختی دیدیم اما سعی می‌کردیم مقاوم باشیم، بسیاری اوقات در جبهه تا مرز رفتن، پیش رفتیم، باید نگاهمان به زندگی عوض شود و خوش به حال فردی که با نفس زکیه از این دنیا رود.

وی با بیان اینکه نفس زکیه شهید سلیمانی باعث جای گرفتن وی در دل مردم شد، گفت: حادثه پلاسکو دلهای مردم را آتش زد، جان دادن در راه ایران کم است، باید در راه این مردم جا‌نها دهیم.

این مقام مسئول افزود: باید هر کاری که لازم است برای خانواده شهدای آتش‌نشان انجام داد، پلاسکو اکنون در حال ساخته شدن است، با افتخار می‌گویم پلاسکو را می‌سازم و منتی بر کسی نمی‌گذاریم.

فتاح تصریح کرد: آن زمان که میدان داغ بود همه ترحم می‌کردند اکنون که فضا سرد شده، همه مطالبه می‌کنند، باید سهم خود را ایفا کنیم، ما پلاسکو را می‌سازیم چون افتخار شهر و تهران است.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: روزی نیست که ساخت پلاسکو را پیگیری نکنم، می‌خواهیم کار ساخت پلاسکو را تمام کنیم، از شهرداری می‌خواهم بیشتر به ما کمک کند، راه را به هر بهانه کند نکنند، بنده این بهانه‌ها را از بنیاد گرفته‌ام.

وی ادامه داد: می‌خواهم بگویم کار از نظر عمرانی آن‌قدر بزرگ نیست اما حساس شده است، باید به دنیا نشان دهیم که می‌توانیم، خواهشمندم با هر بحثی مانع ساخت پلاسکو نشوید، بگذارید کارمان را کنیم، اگر به خاطر پارکینگ و عوارض نیز بحثی است، مانع ساخت نشویم و این بحثها را با مذاکره حل کنیم. به غیر از کسبه و خانواده شهدا مردم نیز مطالبه می‌کنند

فتاح عنوان کرد: در طبقه همکف و ورودی می‌خواهیم برای شهدای آتش‌نشانان یادبودی طراحی کنیم و این را به خانواده شهدای آتش‌نشان قول دادم، سعی می‌کنیم از نظر یادمان کم نگذاریم، اگر مانعی نباشد دور از دسترس نیست که نیمه دوم سال آینده پلاسکو ساخته شود.

این مقام مسئول بیان کرد: باید تمام ضوابط برای ساخت پلاسکو رعایت شود، این رعایت ضوابط یعنی اینکه مقداری زیربنا کوچک می‌شود، ما زمین را کوچک نکردیم، از اکنون نقشه‌های ما مشخص است.

رئیس بنیاد مستضعفان متذکر شد: ما در مقابل مردم و کسبه مسئولیم، پول همان جایی هزینه می‌شود که باید شود، به تولید کمک می‌کنیم، عهدی با مردم داریم و آن این است که راه شهید سلیمانی را برویم و حتماً این راه را می‌رویم و با افتخار جانمان را برای این نظام و مردم می‌دهیم.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ایرانی
    0

    جناب فتاح مسئول کمیته امداد بودی ایران را کمیته امداد کردی. خدا به خیر کنه همه مان را مستضعف نکنی خوبه.

    نظرات شما -
    • منتقد
      0

      اونی که ایران رو کمیته امداد کرد کسی هستش که بهش رای دادی اومده راس کار. ایشون وقتی میگه میسازیم یعنی میسازیم شما لطفا بجای نظرات کیلویی دادن در انتخاب افراد اصلح دقت کن

  • احمد رحیمی
    0

    اگر راست می گویی طرفدار مستضعفین هستی املاک بنیاد را که از اول انقلاب در اختیار مشتی مفت خور فربه قرا ر دارد را پس بگیر ، به عنوان نمونه ملکی سه طبقه در منطقه دروس تهران که از اول انقلاب در اختیار خانواده محروم ومستضعف !!!!؟ حداد عادل قرار دارد را پس بگیر و .....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها