محسن هاشمی: از سخنان فتاح درباره آیت‌الله هاشمی سوء‌استفاده شد / نامه‌ای به او نوشتم و گله کردم

رئیس شورای شهر تهران درباره اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان درباره آیت‌الله هاشمی گفت: نامه‌ای به صورت خصوصی برای فتاح نوشتم و گله کردم. چرا که متاسفانه به صورت ناخواسته سخنانی مطرح شد و از صحبت‌های او سوء استفاده شده است.

محسن هاشمی: از سخنان فتاح درباره آیت‌الله هاشمی سوء‌استفاده شد / نامه‌ای به او نوشتم و گله کردم

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و نود و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه امروز بحث ها جدی بود و حتی صداها بلند و پایین شد و قهر و آشتی هم داشتیم و به نتیجه مثبت رسیدم و یکشنبه هفته آینده متمم بودجه را تصویب می کنیم.

هاشمی با اشاره به اینکه کمک ۳هزار میلیاردی دولت هم به بخش درآمدی متمم بودجه اضافه شد.شهرداری باید این مساله را پیگیری و دریافت کند و این مبلغ در سقف بودجه نیامده چرا که این احتمال که شهرداری آن را دریافت کند کم است.

هاشمی درباره تاخیر در ارائه بودجه سال ۹۹ اظهار داشت: امروز باید بودجه سال آینده می آمد که کم کاری از شورای شهر است چرا که تا متمم به تصویب نرسد نمی توانیم بودجه را بیاوریم. می دانید که در مساله بودجه، بررسی ها صنفی می شود و هرکسی برای حوزه خود به دنبال تامین مالی است‌ و اگر بخواهیم مدام بودجه را تغییر دهیم و ارقام را بالا و پایین کنیم دچار مشکلات می‌شویم و باید به یک جمع بندی برسیم.اما بودجه سال ۹۹ باید هفته آینده به صحن بیاید چراکه راهی جز این نداریم.

هاشمی در پاسخ یه این سوال که آیا اولویت های تحقق پذیر کمیسیون ها در بودجه سال آینده مشخص شد گفت: سه اولویت تحقق پذیر کمیسیون ها هم آماده شده است و به زودی از سوی معاونت برنامه ریزی منتشر خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران، در واکنش به سخنان پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در مورد آیت‌الله هاشمی و دفتر وی در کاخ مرمر گفت: نامه‌ای به صورت خصوصی برای فتاح نوشتم و گله کردم. چرا که متاسفانه به صورت ناخواسته سخنانی مطرح شد که از صحبت‌های وی سوء استفاده شد.

وی ادامه داد: از سخنان فتاح سوء استفاده شد، چرا که فتاح دوستدار آیت‌الله بوده و هست و امروز نیز تلفنی با وی صحبت می‌کنم و می‌خواهم تا سوء استفاده ها رفع شود.

او در مورد عدم توسعه سیستم حمل و نقل گفت: مشکل این است که بخش عمده‌ای از بودجه شهرداری صرف امور جاری و دستمزد می‌شود به گونه‌ای که از 18 هزار میلیارد تومان، حدود 10 الی 12 هزار میلیارد تومان صرف امور جاری و دستمزد می‌شود و عملا بودجه نقدی به حمل و نقل نمی‌رسد و به همین دلیل برای توسعه حمل و نقل عمومی بر روی تحقق پذیری بودجه غیرنقد تمرکز کردیم اما می‌بینید که بودجه غیرنقد نیز کمتر محقق می‌شود.

وی افزود: بر اساس نظریات شهرداری تهران اختیار واگذاری املاک و تحقق بودجه غیرنقد از شهرداری‌های مناطق گرفته شده است و می‌بایست از طریق مزایده در سازمان املاک این اتفاق بیافتد که این روند کند است و همچنین شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز اختیار بودجه غیرنقدشان را ندارند و مساله‌ی اصلی این است که اکثر کسانی که در مزایده‌ها شرکت می‌کنند طلبکار از شهرداری هستند و مزایده را به عنوان طلبشان بر می‌دارند و عملا بودجه ای دست شهرداری نمی‌ماند.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • عدالت
    0

    چرا ناراحت شدین اقای فتاح حرف حق زده

  • م
    0

    چرا گله کردی مگر غیر از این است که ایشان تا آخر عمر در کاخ مرمر بوده اند خوب چرا در محدود ه حرم مطهر امام نبودند حتما باید بعد از مرگ می رفتند ساکن حرم می شدند ..مضافا اکنون شما و اهل بیت ایشان با زندگی در جنوب شهر ثابت کنید که حرف اقای فتاح و ملت اشتباه است ..

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      اقای هاشمی.. اقای هاشمی هستش. با شناسنامه مشخص.. ولی سپاهی که ادعا میکنه ساده زیسته در شهرک محلاتی و چیتگر و مناطق خوش اب وهوا چیکار میکنن. حضرات تازه به دوران رسیده قدر اقای هاشمی رو بدونید برای ما قشر متوسط جامعه که در زمان پهلوی همونی بودیم که حالا هستیم فرقی نکرد. ولی وجود زی وجود مرحوم هاشمی برای شماها نعمت بود همونجور که مرحوم خمینی گفت جنگ نعمت بود.

  • اسماعیل علاحزب اللهی بسیجی انقلابی
    0

    آقازاده سلام.به حرف شهیدجاج حمیدباکرتوجه کن.خانمش گفت دراوایل من دربسیج مجانی کارمی کردم وقت رفتن به منزل می شدحمیدباماشین سپاه به ماموریت میرفت مراسوارماشین می کرد تامیدان وآنجاپیاده می کردمن گفتم حالاکه من مجانی دربسیج کارمی کنم مراتامنزل برسان شهیدحمیدگفت مردم می بینندحرف مزنند مانباید کاری کنیم مردم مجبورشون غیبت کنند.فتاح یک انقلابی است درست گفت.اگرماهم انقلابی هستیم بزاریدعیب مارابگویند برطرف کنیم.

  • محمد مهدوی
    0

    آقا زاده بالاخره از امکانات کاخ مرمر به مدت یک عمر استفاده کردید یانه ؟ ناراحتی نداره آقای فتاح حقیقت را گفته و حقیقت برای بعضی ها ! تلخ است

  • رصا فلی خان
    0

    شما ها دیگه سکوت راعایت کنید دار ودسته رفسنجاییها.مملکت را امثال پدران شما به بیراه کشاندن

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      چیزی عوض داره گله نداره وحرف حق هم جواب نداره جناب محسن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها