کلاهبرداری میلیاردی مدیرعامل

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری مدیر عامل یک شرکت خصوصی به اتهام کلاهبرداری 18 میلیارد ریالی خبر داد .

کلاهبرداری میلیاردی مدیرعامل

سردار سید محمود میرفیضی افرمانده انتظامی استان ظهار داشت : در پی مراجعه نماینده حقوقی یک شرکت خصوصی به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداري و تحصيل مال نامشروع ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از نماینده حقوقی شرکت و شاکی پرونده مشخص شد، مدیر عامل این شرکت خصوصی که به عنوان پیمانکار در یک پروژه عمرانی فعالیت داشته پس از اتمام قرارداد و دریافت طلب شرکت با سوء استفاده از موقعیت شغلی اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع به ارزش 18 ميليارد ريال کرده است .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری با هماهنگی قضائی، خاطرنشان کرد: وی در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری فرد دیگری اقرار کرد.

سردار میرفیضی با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به کلاهبرداری از شرکت و پيش خريد يک واحد تجاري با استفاده از وجه مورد نظر اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، عدم کنترل و نظارت بر فرايند هاي مالي شرکت ها و عدم اشراف و شفاف سازي سهامداران شرکت را از جمله عوامل بروز جرایم مالی در برخی شرکت های خصوصی عنوان و بر نظارت بیشتر در این حوزه تاکید کرد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها