تداوم بارش برف در کردستان

کارشناس هواشناسی در کردستان گفت: با توجه به سرد بودن هوا عمده بارش‌ها به شکل برف برای نیمه جنوبی و شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

تداوم بارش برف در کردستان

خسرو سیف پناهی شعبانی امروز( یکم بهمن)، با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و مدل های پیش یابی هواشناسی، اظهار کرد: از امروز سه شنبه تا ظهر پنجشنبه به علت عبور سامانه بارشی از سطح استان، شاهد ابری و مه آلود شدن آسمان، گاهی وزش باد شدید، در بعضی ساعت (عمدتا شب) بارش برف و باران و در ارتفاعات و گردنه ها کاهش دید و کولاک برف خواهیم بود.

وی افزد: انتظار داریم میزان بارش ها برای نیمه جنوبی و شرقی استان همچون شهرستان های(کامیاران، سروآباد، دهگلان، قروه، بیجار و نیمه جنوبی سنندج ...) نسبت به سایر مناطق قابل توجه تر باشد؛ و با توجه به سرد بودن هوا عمده بارش ها به شکل برف پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی در کردستان، بیان کرد: از ظهر پنجشنبه تا قبل ازظهر جمعه از میزان ناپایداری ها کاسته شده ولی همچنان برای نیمه غربی (بانه، مریوان و سروآباد) بارش هایی به شکل پراکنده خواهیم داشت.

سیف پناهی شعبانی عنوان کرد: به دنبال آن از ظهرجمعه تا شنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی جدید، مجددا شاهد بارش برف و باران در سطح استان خواهیم بود که در بولتن های آینده بیشتر در مورد آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی نیز در مدت زمان فعالیت این سامانه، در طول روز شاهد کاهش 3 تا 5 درجه ای دما نسبت به امروز سه شنبه خواهیم بود؛ ولی تا روز شنبه هفته آینده تغییرات قابل توجهی را در دمای شبانه و اول صبح نخواهیم داشت.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها