ناعادلانه از مسابقات حذف شدیم

وینگر قائمشهری ها می گوید اگر دیدار برابر تیم امید چین به عنوان اولین بازی تیم انجام می شد قطعا می توانستند چینی ها را با تعداد گل های بالا شکست دهند.

ناعادلانه از مسابقات حذف شدیم

رضا دهقانی هافبک تیم امید ایران چند روز پس از حذف این تیم از بازی های مقدماتی المپیک درباره این اتفاق گفت: نمی دانم چه بگویم؟ هنوز هم اعصابمان از این اتفاق خرد است. نباید اینگونه می شد اما متاسفانه بدترین چیزی که می شد برای مان پیش آمد. ما هنوز هم عصبی هستیم. ای کاش هیچگاه اینگونه نمی شد.

او درباره امیدواری تیم پیش از آغاز رقابت ها برای صعود به المپیک گفت: ما خیلی امیدوار بودیم. قطعا همه ما فکر می کردیم بتوانیم به مرحله بعد صعود و در نهایت پس از سال ها بتوانیم فوتبال ایران را به المپیک برسانیم. تیم یکدستی داشتیم که همه بازیکنان آن بهترین هستند و یک کادرفنی کاربلد بالای سر این تیم بود اما با بدشانسی محض این فرصت را از دست دادیم.

وینگر نساجی در ادامه گفت: ما از نظر فنی بدون شک یکی از بهترین تیم ها بودیم و همه دیدند در هر سه بازی موقعیت های زیادی را مهیا می کردیم و متاسفانه از دست می دادیم. در بازی آخر هم که احتیاج به تفاضل گل داشتیم و از طرفی همه حواسمان هم روی بازی دیگری بود که انجام می شد. همین ها باعث شده بود استرس فوق العاده زیادی داشته باشیم و به همین دلیل می گویم اگر با این تیم در بازی اول روبرو می شدیم می توانستیم با سه، چهار گل این تیم را شکست دهیم و با یک برد پرگل بازی ها را آغاز کنیم.

دهقانی ادامه داد: چون این تیم پتانسیل صعود داشت وقتی حذف شد همه ناراحت شدند. این ناراحتی در برخی ها از جمله ما بازیکنان هنوز هم وجود دارد اما به هرحال چه می شود کرد؟ باید امیدوار باشیم و به فکر آینده باشیم تا انشالله بتوانیم در رده بزرگسالان این ناکامی را جبران کنیم.

او درباره گلزنی و گلسازی و پست خود در ترکیب تیم در این بازی ها گفت: من در باشگاه وینگر هستم. اما در این بازی ها آقای استیلی من را در پست هافبک قرار داده بود. در این بازی ها من در پست هافبک هجومی بازی می کردم و به همین دلیل با آزادی عمل بیشتری بازی می کردم. خوشبختانه توانستم در این بازی ها یک گل به ثمر برسانم و یک پاس گل نیز ارسال کنم که ای کاش در نهایت با صعود ما همراه می شد.

هافبک تیم امید ایران درباره حرفهای خود را در رابطه با این تیم این گونه ادامه داد: از همه مردم عذرخواهی می کنیم و امیدواریم در آینده ای نزدیک بتوانیم با ثبت افتخاری برای فوتبال ایران باعث شویم این شکست از یادها برود. به هرحال همه دیدند که دو تیم ازبکستان و کره جنوبی که با ما همگروه بودند در نهایت در جمع چهار تیم برتر این مسابقات قرار گرفتند.

دهقانی در پایان گفت: می خواهم در پایان این مصاحبه به سه مربی اشاره کنم که در زندگی ورزشی من بیشترین تاثیر را داشتند. منصور ابراهیم زاده، رضا مهاجری و حمید استیلی سه مربی من در دوره های مختلف بودند که به نوعی وضعیت فعلی خودم را مدیون آنها هستم و همیشه از آنها به عنوان مهمترین مربیانم در دوران فوتبال یاد می کنم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها