پیروزی نادال، مدودف و زورف در روز دوم اپن استرالیا

تنیسورهای برجسته جهان توانستند نخستین گرند اسلم سال را با پیروزی آغاز کنند.

پیروزی نادال، مدودف و زورف در روز دوم اپن استرالیا

روز دوم تنیس اپن استرالیا با پیروزی قاطع رافائل نادال، مرد شماره یک جهان آغاز شد. تنیسور اسپانیایی برابر اوگو دلین قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. او در ست نخست ۶ بر ۲ حریفش را شکست داد و در ادامه پیروزی ۶ بر ۳ را به دست‌ آورد. برتری مرد شماره یک جهان ادامه داشت و ۶ بر صفر دلین را در ست سوم مغلوب کرد.

دنیل مدودف، مرد شماره چهار جهان هم با پیروزی نخستین گرند اسلم سال را آغاز کرد. تنیسور روس برابر فرانس تیافوئه قرار گرفت و ۳ بر یک حریف آمریکایی‌اش را شکست داد. مدودف در ست نخست ۶ بر ۳ پیروز شد اما ست دوم را با نتیجه ۶ بر۴ واگذار کرد. او در ادامه جبران کرد و توانست دو ست دیگر را با نتایج ۶ بر ۴ و ۶ بر ۲ به نفع خود پایان دهد.

دومینیک تیم هم به راحتی مانارینو فرانسوی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و به دور دوم صعود کرد. الکساندر زورف با نتیجه مشابه چکیناتو ایتالیایی را مغلوب ساخت. روبرتو آئوگوستین بائوتیستا نیز هموطن خود فلیسیانو لوپس را ۳ بر صفر شکست داد. پیروزی مشابهی را گائل مونفیس برابر لو ین به دست آورد.

مارین چیلیچ، جان میلمن، دیگو شوارتسمن، فابیو فونینی، میلوش رائونیچ، استن واورینکا، پابلو کارنیو بوستا، ورداسکو، جان ایزنر و ژیل سیمون هم با شکست حریفانشان به دور بعد راه یافتند.

در بخش بانوان نیز تنیسورهای برتر راهی دور دوم شدند. کارولینا پلیسکووا، بانوی شماره دو جهان برابر کریستینا ملادنوویچ قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تنیسور اهل چک در ست نخست ۶ بر یک حریف فرانسوی‌اش را شکست داد و در ست دوم ۷ بر ۵ پیروز شد.

سیمونا هالپ هم ۲ بر صفر جنیفر برادی را شکست داد. بانوی شماره سه جهان در ست اول به سختی پیروز شد و ۷ بر ۶ حریفش را مغلوب کرد اما ست دوم را به راحتی به نفع خود تمام کرد و ۶ بر یک پیروز شد.

آنجلیک کربر، کیکی برتنز، بلیندا بنچیچ، الینا اسویتولینا هم با شکست حریفانشان راهی دور دوم شدند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها