لیست بهار یاران احمدی نژاد


2 بهمن 1398 - 13:49
5e28219d8656e_2020-01-22_13-49
شنیده ها حاکی از آن است که یاران احمدی نژاد لیست جداگانه ای از ائتلاف اصولگرایان خواهند داد.

 

در شرایطی که این روزها و در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جناح های سیاسی رایزنی های گسترده ای برای رسیدن به لیست واحد را انجام می دهند خبرهای رسیده حاکی از آن است که یاران احمدی نژاد لیست جداگانه ای از ائتلاف اصولگرایان خواهند داد.

شنیده های دیده‌بان دولت حاکی از آن است که یاران احمدی نژاد لیست جداگانه ای از ائتلاف اصولگرایان خواهند داد.

در حلقه تصمیم گیر این فهرست انتخاباتی افرادی همچون علی نیکزاد ، محمد صابر شاهنوش، شمس الدین حسینی و برخی دیگر از چهره های اصولگرای نزدیک به دولت سابق حضور دارند.

لیست بهار

کار مصاحبه با نامزدهای نهایی این لیست که با نام بهار خدمت رونمایی خواهد شد روزهای پایانی خود را می گذراند.

گفتنی است در این لیست انتخاباتی چهره ها و مسئولان ارشد دولت نهم و دهم و جمعی از چهره های اقتصادی و همچنین جوانان عدالتخواه حضور دارند.

قرار است همزمان با رونمایی لیست برنامه جامع اقتصادی این تیم نیز با شعار بهار خدمت نزدیک است رونمایی شود.

همچنین در این لیست انتخاباتی چهره ها و مسئولان ارشد دولت نهم و دهم و جمعی از چهره های اقتصادی و همچنین جوانان عدالتخواه حضور دارند و قرار است همزمان با رونمایی لیست برنامه جامع اقتصادی این تیم نیز با شعار بهار خدمت نزدیک است رونمایی شود.

شنیده ها حاکی از آن است که یاران احمدی نژاد لیست جداگانه ای از ائتلاف اصولگرایان خواهند داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5e28219d8656e_2020-01-22_13-49
2 بهمن 1398 - 13:49

 

در شرایطی که این روزها و در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جناح های سیاسی رایزنی های گسترده ای برای رسیدن به لیست واحد را انجام می دهند خبرهای رسیده حاکی از آن است که یاران احمدی نژاد لیست جداگانه ای از ائتلاف اصولگرایان خواهند داد.

شنیده های دیده‌بان دولت حاکی از آن است که یاران احمدی نژاد لیست جداگانه ای از ائتلاف اصولگرایان خواهند داد.

در حلقه تصمیم گیر این فهرست انتخاباتی افرادی همچون علی نیکزاد ، محمد صابر شاهنوش، شمس الدین حسینی و برخی دیگر از چهره های اصولگرای نزدیک به دولت سابق حضور دارند.

لیست بهار

کار مصاحبه با نامزدهای نهایی این لیست که با نام بهار خدمت رونمایی خواهد شد روزهای پایانی خود را می گذراند.

گفتنی است در این لیست انتخاباتی چهره ها و مسئولان ارشد دولت نهم و دهم و جمعی از چهره های اقتصادی و همچنین جوانان عدالتخواه حضور دارند.

قرار است همزمان با رونمایی لیست برنامه جامع اقتصادی این تیم نیز با شعار بهار خدمت نزدیک است رونمایی شود.

همچنین در این لیست انتخاباتی چهره ها و مسئولان ارشد دولت نهم و دهم و جمعی از چهره های اقتصادی و همچنین جوانان عدالتخواه حضور دارند و قرار است همزمان با رونمایی لیست برنامه جامع اقتصادی این تیم نیز با شعار بهار خدمت نزدیک است رونمایی شود.

66

نظرات 36
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
رسول افراز 0 0 پاسخ 1398/11/30 -13:07

درودبر احمدی نژاد عزیز و محترم ویاران بهاریش "1400 سال بهارایرانیان ومظلومان ایران عزیزاست ،، ( تاقیامت احمدی نژادیمممم

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1398/11/5 -23:46

واقعاً فک می‌کنه کسی بهشون رأی میده

ایمان 0 1 پاسخ 1398/11/3 -23:00

این لیست هیچ ربطی به احمدی نژاد ومواضع او نداره سعی نکنید دوباره دوقطبی دولت قبل درست کنید که حناتون هیچ رنگی نداره

سراج 1 4 پاسخ 1398/11/3 -15:39

باز این یارو با شعارهای (بهار،مهر،....و چرندیات دیگه)پیداش شد!حالااگه بخوای بیای دربارهء سرنوشت800,000,000,000 دلار که معادل9,600,000,000,000,000تومنه توضیح میدی که چطور هاپولی شد؟یا فکر کردی با جماعت بز طرفی؟؟از بقیه شاهکارات چی بگم؟بگم یا نگم؟!؟!؟!

س 5 3 پاسخ 1398/11/3 -12:55

درود بر کاکا محمود مرد شجا ع

جمیل عبدالهی 4 4 پاسخ 1398/11/3 -09:56

مردم ایران به امید بهاری دیگر سرپاهستن این درخت شکومند فقط دکتر احمدی نژادهستش ماتا ۱۴۰۰ دوام نمی اوریم امیدوارم تو همین امسال بهار ایران شکوفا بشه

شمسی 4 4 پاسخ 1398/11/3 -09:38

درودخدابراحمدی نژاد ومدیریت خوب ایشان,به ضرس قاطع میگم اگه ایشون یکباردیگربیایند-البته اگرتاییدصلاحیت شوند-بالاترین رای درطول تاریخ خواهندداشت

احمد 5 5 پاسخ 1398/11/3 -05:13

سلام وهزاران سلام من به جناب دکتر احمدی نژاد عزیز. بر احمد و محمود و ابوالقاسم محمد خاتم انبیاء صلوات ملت ایران را به آدمهایی بزرگ با روحی انقلابی نیاز است نه به اشخاصی ضعیف چون حسن روحانی خداوند رو قسم میدهم یکبار دیگر سایه این مرد بزرگ را بر سر ملت ایران بگسترد قول می‌دهم 90 درصد مردم ایران به دکتر محمود احمدی نژاد رای خواهند داد انشاءالله.

عابدی از ساری 4 5 پاسخ 1398/11/3 -01:12

جدا این مرد شاهسته ی بهار و شکوفایی در عمران روستاها و خدمت صادقانه با مردم. بود، متاسفانه نظام با او جفا کرد

محمود احمدی 5 3 پاسخ 1398/11/3 -01:01

زنده باد احمدی نژاد،البته با رهبریت امام خامنه ای

جلیل 5 3 پاسخ 1398/11/3 -00:52

بیا عشق من این اقای روحانی که سونامی بپا کرده من به بیچارگی افتادن ففط برای یگ عده دزد و مافیایها خوب شده جیباشانو پر کرون خدا لعنتشان کنه

سید 4 2 پاسخ 1398/11/3 -00:46

احمدی نژاد نه ثبت نام کرد نه از باند و گروهی حمایت میکنه.

کریم ربانی 7 5 پاسخ 1398/11/2 -23:55

این وزیران قبلی دولت دکتر احمدی نژاد که بارها از دکتر اعلام براعت کرده بودن پس چرا لحظه انتخابات میخوان از اسم دکتر سواستفاده کنند.این آقایون زمانی که مهندس مشایی و بقایی اسیر شدند چرا صداشون در نیومد یک کلام دفاع کنند حالا لحظه انتخابات..اصلا اگه راست میگن و بهاری هستند از دکتر بخوان یک اطلاعیه تو کانالش بگذاره و ازشون حمایت کنه..هرچند مطمینم اگه قرار به اطلاعیه باشه در تکذیب بهاری بودن این افراد هست..حالا ناظر محترم من از پیامم اسکرین گرفتم ببینم حرف اگه حساب باشه میگذارید یا نه؟

بینام 1398/11/3 -12:59

سیاست پدر مادر نمیشناسه .

من 5 17 پاسخ 1398/11/2 -23:54

باز سرو کله این بیمار روا.....ی پیدا شد!

تراب 14 6 پاسخ 1398/11/2 -23:36

احمدی نژاد ما منتظر 1400 هستیم درود بر مرد خدمت به اسلام انقلاب و مردم

محسن 9 4 پاسخ 1398/11/2 -22:56

سلام برخدمتگذارمردم بی زبان آقای احمدی نژاد آورد برشما

ش.معلم. 7 13 پاسخ 1398/11/2 -22:24

وان دقیقه لطفا. تا معجزه قرن دوباره این کشور اهورایی را صد سال دیگه به عقب برگرداند.

کاربری 1398/11/3 -07:03

نه ک الان نشستی توی ۱۰۰ سال آینده و کامنت میزاری

بصیر 8 20 پاسخ 1398/11/2 -22:05

با توجه به عدم تمکین از رهبری بهتره اسم لوگوت را بگذاری«« خزان خدمت»» اینجوری سنگینتری، بسه یا بگم، بگم؟؟؟.

صداقت 1398/11/2 -22:37

چرند نگو لطفا

معلم 9 8 پاسخ 1398/11/2 -21:19

سلام آقای احمدی‌نژاد درود بر شما مستمندان و بازنشستگان ک از تمامی نعمات خداوندی محروم اندونزی در تاریکی دوباره طلوع خورشید و افق روشنایی کی بر قشر محروم تابش خواهد کرد بتاب تا دیر نشده ای مهتاب شب ظلمانی

مرتضی 1398/11/2 -23:17

این چیه نوشتی؟؟«« محروم اندونزی»»؟!؟!مثلأ معلم این مملکتی، بدآ. به حال دانش آموزان زیر دستت!!حالا خدا وکیلی چی زدی با این مداحیت!؟!؟!؟؟

ارسلان دولتخواه 6 3 پاسخ 1398/11/2 -20:32

خداکند برنامه جامع اقتصادی بنفع مستمندان وبازنشستگان و حقوق بگیران وکارگران باشد درسالهای گذشته کمر حقوق بگیران وجوانان وفارغ التحصیلان شکست

رای بی رای 1398/11/2 -23:58

به همین خیال باش!

علی 1398/11/3 -15:11

از یه سوراخ میخوای چند بار گزیده بشی موءمن؟؟؟؟

م 7 8 پاسخ 1398/11/2 -19:52

درود بر احمدی نژاد برای تمام فصول نه تنها بهار چون برای ایران صرفا با یک فصل سال نمی شود..قدما فرموده اند با یک گل بهر نمی شود...

من 1398/11/2 -23:57

آره جوت خودت و جون خودش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سامان 1398/11/3 -15:13

بشین با.......فعلٱ که فصل خر در چمن رو ترجیح داده!

عباس 8 10 پاسخ 1398/11/2 -18:20

هی دوران خوش آن بود ک با دوست به سر شد

یه نفر 1398/11/2 -23:58

تو انتخاب دوستت بیشتر دقت کن!!!! یار بد بدتر بود از مار بد!.... باعث تمام بیچارگیها الان ما همین مردکه!

علی 12 7 پاسخ 1398/11/2 -18:19

احمدی نژاد کجایی ک یادت بخیر حداقل الان تو خونه مسکن مهر ک شما طرحشو دادی نشستم و مجبور نیستم با این اوضاع گوشه خیابون چادر بزنم بازنشسته ام

.......... 22 10 پاسخ 1398/11/2 -14:14

درود بر احمدی نزاد

امیدوار 1398/11/2 -19:31

هزاران درووووووددددددد

یه ایرانی 1398/11/2 -23:56

من تا زنده ام نفرینش میکنم که هزاران نفر رو تو شرکت ما مثل خودم بیکار کرد با اون طرحهای مسخره جاهلانه اش!

آریا 1398/11/3 -00:23

امیدوارم با حضور قوی حامیان دکتر احمدی نژاد در مجلس و تصویب کامل و تمام مواد قانون شفافیت آرای نمایندگان و تصویب طرح های پیشگیرانه از ایجاد قوانین فسادزا، لابیگری های کثیف و تضییع حقوق ملت به نفع خود و دارودسته شان، شغل نمایندگی مجلس در ایران هم مانند اکثریت کشورهای جهان هم پایه کارمندی قرار بگیرد نه ساختمانی که با یک میلیارد به آن وارد شوند و با هزار میلیارد از آن خارج شوند.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks