والنسیا برای انتقال رودریگو به بارسا شرط گذاشت

بارسلونا که لوئیس سوارز را تا پایان فصل از دست داده، سخت به دنبال جذب جانشین برای اوست.

والنسیا برای انتقال رودریگو به بارسا شرط گذاشت

پس از بازگشت بارسلونا از عربستان و ناکامی در سوپرکاپ اسپانیا این باشگاه خبر ناگواری دریافت کرد. لوئیس سوارز به دلیل مصدومیت زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت و سپس اعلام شد که 4 ماه به دور از میادین خواهد ماند.

در ابتدا اعلام شد که بارسا به دنبال جذب مهاجم به جای سوارز نیست ولی با اخراج ارنستو والورده و آمدن کیکه ستین، سیاست باشگاه نیز عوض شد و حالا گفته می شود کادر فنی به همراه تیم مدیریت ورزشی باشگاه در حال بررسی گزینه های موجود برای جانشینی سوارز هستند.

از تیمو ورنر، اوبامیانگ و رودریگو موره نو به عنوان جدی ترین گزینه های بارسا نام برده شده اما طبق ادعای موندودپورتیوو، رودریگو از شانس بیشتری برخوردار است.

بارسا پیشنهاد انتقال قرضی با بند خرید دائمی را به والنسیا ارائه داد اما پاسخ والنسیا منفی بود. والنسیا تنها به شرط دریافت 50 میلیون یورو به مهاجم ملی پوش خود اجازه جدایی خواهد داد. رودریگو در آخرین روزهای انتقالات تابستانی 2019 در آستانه انتقال به اتلتیکو قرار داشت ولی در نهایت والنسیا با رقم پیشنهادی باشگاه مادریدی موافقت نکرد.

بارسا به دلیل عدم توازن مالی قادر به هزینه زیاد برای جذب بازیکن در انتقالات زمستانی نیست و تنها به صورت قرضی با بند خرید دائمی می تواند رودریگو را به خدمت بگیرد. رودریگو سابقه حضور در آکادمی رئال مادرید را دارد و پیش از والنسیا برای بنفیکا بازی می کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها