امباپه: مسی نه، از رونالدو الهام می گیریم

کیلیان امباپه ستاره پی اس جی بارها از رونالدو به عنوان الگوی فوتبالی خود یاد کرده و بار دیگر این قضیه را مطرح کرد.

امباپه: مسی نه، از رونالدو الهام می گیریم

کیلیان امباپه در سومین فصل حضورش در پی اس جی تبدیل به یک فوق ستاره شده است. بازیکنی که بدون شک یکی از امیدهای اصلی توپ طلا در سال های آینده محسوب می شود و یک رقیب جدی برای مسی، رونالدو و دیگر مهاجمان بزرگ اروپا در راه کسب کفش طلا.

امباپه که بار دیگر شایعات انتقالش به رئال مادرید شنیده می شود، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت و در مورد الگوی فوتبالی خود گفت:« به عنوان یک فرانسوی، قطعا الگوی شماره یک من زیدان بود و پس از او کریستیانو رونالدو. مسی تنها برای بارسا بازی کرده و الهام گرفتن از او دیگر برای من دیر شده است چرا که در این صورت باید فقط در موناکو می ماندم. با احترام تمام به مسی باید بگویم که به طور 100 درصد من از رونالدو و دوران پرافتخار فوتبالی او الگو می گیرم و او از هر نظر الهام بخش من است.»

امباپه ادامه داد:« یوونتوس یک تیم بسیار قدرتمند است ولی در سال های اخیر و در دو فینال لیگ قهرمانان نشان داد که چیزی برای تمام کردن کار کم دارد و آن رونالدو بود. آنها با رونالدو حالا مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان هستند و به تیمی قدرتمندتر تبدیل شده اند. البته رئال، بارسا و لیورپول هم مثل همیشه از شانس های قهرمانی محسوب می شوند.»

امباپه در مورد نیمار گفت:« نیمار یک بازیکن بسیار بزرگ است و با او ارتباطی کاملا دوستانه دارم. او دو فصل دشوار از حیث مصدومیت ها را پشت سر گذاشته و حالا به فرم خوبش برگشته است. این بهترین خبر برای ما و هواداران پی اس جی است و نیز برای کسانی که عاشق فوتبال هستند.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها