فرمانده پلیس راهور ناجا:

هر نیم ساعت یک نفر در جاده‌های کشور کشته می‌شود

فرمانده پلیس راهور ناجا در دهمین همایش بین‌المللی کاهش سوانح ترافیکی گفت: هر نیم ساعت یک نفر در کشور بر اثر تصادف جان خود را از دست می‌دهد و در همین ساعت 28 نفر مجروح می‌شوند.

هر نیم ساعت یک نفر در جاده‌های کشور کشته می‌شود

سردار سید کمال هادیان‌فر فرمانده پلیس راهور ناجا امروز در سمینار بین‌المللی سوانح ترافیکی اظهارداشت: جدی‌ترین بحث در ترافیک‌های جاده‌ای بحث ایمنی است که بخش مهم آن سوانح ترافیکی است.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: هر نفر که در تصادف جان خود را از دست می‌دهد، تقریبا ۵.۲ میلیارد تومان هزینه مستقیم و غیرمستقیم به کشور تحمیل می‌کند.

فرمانده پلیس راهور ناجا عنوان کرد: امروزه آمار را بر اساس کشته محاسبه می‌کنیم این در حالی است که براساس آمارهای بین‌المللی متغیرهای اصلی دیگر در آمارهای تصادفات نقش دارند.

هادیان‌فر اجرای طرح همیار و سفر بخیر سیاه ساکتی را در شمار طرح‌های موفق طی سال‌های گذشته دانست و اظهار امیدواری کرد که دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و سمینارهایی نظیر سوانح ترافیکی موجب ارائه سند اقدام و انسجام ملی شوند.

وی اظهار کرد: خط تولید خودروهای پراید 132 و پژو 405 که در به عنوان خودروهای کشنده معرفی شده بودند، متوقف شده و خودرو پراید 131 نیز تا پایان سال 99 از تولید بازداشته می‌شود.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    دنیا محل گزراست هرچه زودترازدنیای فانی بروییم بهتره بااین وصعییت با چه حالی زندگی کنیم

  • کاربر ناشناس
    0

    دنیا محل گزراست هرچه زودترازدنیای فانی بروییم بهتره بااین وصعییت با چه حالی زندگی کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها