ساری: تشکر واقعی را باید از مادر رونالدو کرد

سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی در جام حذفی برابر رم به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و ابراز امیدواری کرد که ششمین توپ طلایش را به دست آورد.

ساری: تشکر واقعی را باید از مادر رونالدو کرد

یوونتوس در یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا توانست با نتیجه سه بر یک رم را شکست دهد و به دور بعد راه پیدا کند.

رونالدو در این دیدار هم درخشید و توانست یکی از گل های خود را به ثمر رساند. برای هشتمین بازی پیاپی در رقابت های مختلف است که رونالدو موفق به گلزنی می شود.

ساری در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از رونالدو پرداخت. سرمربی یوونتوس گفت: تشکر واقعی را نباید از رونالدو کرد بلکه باید از مادر او کرد که چنین چیزی را به وجود را آورد. رونالدو یک قهرمان است. می خواهیم به رونالدو کمک کنیم تا ششمین توپ طلایش را به دست آورد. همه ما خوشحال می شویم اگر او برنده توپ طلا شود.

او درباره شرایط یووه گفت: در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم افت کردیم. تیم رم به راحتی می تواند دروازه حریفان را تهدید کند. آنها تیم باکیفیتی نشان داده اند. بوفون واکنش های از خود نشان داد که ارزش و توانایی او را نشان می دهد. او نشان داد که همچنان در شرایط خوبی به سر می برد و بسیار آماده است.

ساری ادامه داد: داگلاس کاستا هنوز به مرز آمادگی صدرصد نرسیده است اما بازی به بازی در حال بهتر شدن است.رونالدو در وضعیت بدنی بسیار خوبی است و از نظر فکر و روانی هم بسیار عالی است. تنها ایرادی که از رونالدو می توان گرفت حضور کم رنگ او در کارهای دفاعی است و از دیگر لحاظ عالی است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها