واکنش ایران به تهدید آمریکا درباره ترور سردار قاآنی

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به سخنان برایان هوک و تهدید به ترور سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار کرد : سخنان این مقام وزارت امور خارجه علنی سازی رسمی و پرده برداری آشکار از تروریسم هدفمند و دولتی ایالات متحده آمریکا است.

واکنش ایران به تهدید آمریکا درباره ترور سردار قاآنی

سیدعباس موسوی افزود: اینک، پس از رژیم صهیونیستی آمریکا دومین رژیمی است که رسماً اعلام می کند امکانات دولت و نیروهای مسلح خود را برای اقدامات تروریستی بکار گرفته و در آینده نیز ادامه خواهد داد.

وی روی آوری رژیم آمریکا به اقدامات تروریستی را نشانه ضعف، استیصال و سردرگمی مقامات این رژیم دانست و با محکوم کردن اظهارات وقیحانه و اقدامات تروریستی سردمداران این رژیم، از اعضای جامعه بین المللی خواست این اقدامات و تشویق به تروریسم دولتی را محکوم نمایند؛ چرا که تداوم این روند دیر یا زود گریبانگیر همگان خواهد شد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • علی فاتح
    0

    ناراحتی ما این است که میان ژنرال های ارتش تروریست آمریکا آدمی درحد یک درجه دارنیروهای مسلح ما ازنظرشجاعت ودرایت پیدا نمی شود .بقول سید سید حسن نصراله ارزش زیره کفش جاج قاسم ازکل وجود ترامپ ودارودسته اش بیشتراست.ولیکن آمریکا بداند بدضربه ای خواهد خورد.بالاخره خود ترامپ روگیرمیاریم.گرچه تا بحال بفکرترورنبودیم

    نظرات شما -
    • از جان سیر
      0

      خواب دیدی .شب شام سنگین نخور .

    • ناشناس
      0

      " از جان سیر " شبها پرخوری نکن. زیر نظرات مردم چرت و پرت می نویسی.

  • مقابله
    0

    سپاه و ارتش ما هم میبایستی مقابله به مثل کنند تا هیچ احدی نتواند به فرزندان ایران دست درازی کند. اگر چند صد نفر از تروریستهای موجود در حمله سپاه در عراق کشته میشدند صهیونیستها و آمریکاییها درس عبرت همیشگی میگرفتند.

  • حسین
    0

    حق علیه باطل.همیشه هست.

  • آرش
    0

    اگر شیطان بزرگ غلطی کرد ایران این بار باید خود اسرائیل هدف قرار بده. غلط کرده که حتی تهدید می کنه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها