دفتر ناطق‌نوری خبر دیدارهای انتخاباتی وی را تکذیب کرد

دفتر حجت‌الاسلام «علی اکبر ناطق نوری» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شائبه انتخاباتی بودن دیدارهای وی را تکذیب و آن را داستان‌سرایی برخی محافل دروغ‌پرداز دانست.

دفتر ناطق‌نوری خبر دیدارهای انتخاباتی وی را تکذیب کرد

در اطلاعیه دفتر حجت‌الاسلام «علی اکبر ناطق نوری» که روز شنبه منتشر شد؛ آمده است: داستان سرایی اخیر انتخاباتی برخی محافل دروغ پرداز و شایعه پراکن در خصوص محتوای جلسه ای با حضور برخی شخصیتها را اقدامی ناشایست، غیر حرفه‌ای و قابل پیگرد قانونی است که هیچ سنخیتی با رفتار سیاسی منطبق بر اخلاق و ارزشهای والای انسانی و اسلامی ندارد.

در پایان این اطلاعیه از مردم شریف ایران درخواست شده اخبار و مسائل مربوط به حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری را صرفا با استناد به اطلاعیه‌های رسمی دفتر وی دنبال کنند.

به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه سوم بهمن ماه برخی رسانه‌های منتقد دولت از دیدار انتخاباتی حجت‌الاسلام « حسن روحانی » رئیس‌جمهوری با رییس دولت اصلاحات و حجت الاسلام ناطق نوری خبر دادند. برخی از رسانه‌ها هم پا را فراتر گذاشته و جزییات عجیبی از برگزاری این دیدار در کاخ سعدآباد منتشر کردند که با واکنش «علیرضا معزی» و «حسام‌الدین آشنا» روبرو شد.

بطوریکه روز پنجشنبه، «حسام‌الدین آشنا» مشاور رییس‌جمهوری در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «آقایان در ذهنشان برای رییس‌جمهور جلسه انتخاباتی طراحی‌ می‌کنند. ‌مکان را هم تعیین می‌کنند. ‌شرکت‌کنندگان را هم مشخص می‌کنند. ‌روز و ساعت را هم اعلام می‌کنند. ‌دستور جلسه را هم تهیه می‌کنند. ‌در پایان صورت مذاکرات را هم منتشر می‌کنند. ‌آفرین به این همه خلاقیت!»

«علیرضا معزی» معاون اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری نیز در صفحه توییتر خود با اشاره به شایعه‌سازی‌ها درباره دیدارهای رییس جمهوری نوشت: به جز استقبال از رؤسای جمهور کشورهای مهمان که همیشه در ساختمان جمهوری مجموعه سعدآباد و با حضور خبرنگاران انجام می شود و تصاویرش را همه دیده اند، مابقی اخبار حضور روحانی در کاخ سعدآباد فیک نیوز (اخبارساختگی) است.

معزی همچنین در توییت دیگری نوشت: تنور انتخابات را از جای دیگر و به طریق دیگر باید گرم کرد؛ از توسل به شایعه و فیک نیوز، آبی گرم نخواهد شد. رییس جمهور نه امروز صبح و نه هیچ زمان دیگری، جلسه انتخاباتی نداشته و نخواهد داشت. گرچه روحانی وظیفه خود می‌داند که همه ارکان را برای انتخاباتی رقابتی و پرشور متقاعد سازد.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها