گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم مشکلات پرسپولیس این‌قدر زیاد باشد

سرمربی پرسپولیس می‌گوید که باید برای هماهنگی بازیکنان وقت بیش‌تری بگذاریم. او هم‌چنین با بیان اینکه نمی‌دانسته مشکلات پرسپولیس می‌توان اینقدر زیاد باشد تاکید کرد که او و ورودی‌های جدید باشگاه هیچ دریافتی نداشته‌اند.

گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم مشکلات پرسپولیس این‌قدر زیاد باشد

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعدازظهر شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل تراکتور در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: حدود ۱۰ روز است که در پرسپولیس هستم و فرصت کم بود که بتوانیم تمرینات تاکتیکی و گروهی داشته باشیم اما سعی کردیم از این فرصت کم، خوب استفاده کنیم. با بازیکنان خوبی کار می‌کنیم و باید برای هماهنگی وقت بیش‌تری بگذاریم و این فرصت، بازی به بازی بیشتر می‌شود.

او ادامه داد: مقابل تیمی بازی داریم که روند خوبی در چهار بازی اخیر خود داشته است و آقای الهامی نتایج خوبی را کسب کرده است. آن‌ها بازیکنان تاکتیکی و سرعتی خوبی دارند. فکر می‌کنم این بازی جذاب خواهد بود و فکر می‌کنم هواداران شاهد یک بازی خوبی خواهند بود. امیدوارم یک بازی خوبی نمایش دهیم. گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ماست و از هواداران می‌خواهیم حضور پرشوری داشته باشند تا با پیروزی دل آن‌ها را شاد کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه افزود: یک سری از بازیکنان مشکلاتی دارند که واقعا آزار دهنده است. از روزی که من آمدم قرار بود که پرداختی‌ها انجام شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده و فقط وعده و وعید شنیده‌اند. بازیکنان از این مساله شاکی بودند. مشکلات مالی در باشگاه‌ها وجود دارد و آقای انصاری‌فرد تمام تلاش خود را می‌کند که بتواند این مشکلات را حل کند. از آقای انصاری‌فرد می‌خواهم تلاش بیش‌تری داشته باشد چون این تیم، یک تیم معمولی نیست و نمی‌توانیم نسبت به این مشکلات بی‌تفاوت باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که برای مسیر نیم فصل دوم چه برنامه‌ای دارید؟ گفت: تیم ما با توجه به فرمولی که AFC گذاشته است، یک بازی بیش‌تر خارج از خانه داریم و در این مورد هم با باشگاه صحبت کرده‌ایم. در ۵۲ روز، ۱۱ بازی باید انجام دهیم که فکر می‌کنم ۶ تای آن خارج از خانه و ۳ بازی آن در لیگ قهرمانان آسیا است. ما احتیاج به یک برنامه خوب و حل شدن مشکلات داریم. کار خیلی سخت است اما با وجود بازیکنان، این مشکلات حل می‌شود چون انگیزه بالایی دارند و این درس خوبی به من است و باید از آن‌ها تشکر کرد.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا تاکتیک خود را تغییر می‌دهید؟ خاطرنشان کرد: هر مربی سبک خاص خودش را دارد و من دوست دارم، یک بازی روی زمین و با سرعت بالا داشته باشیم. این نوع بازی نیاز خوبی به زمان و امکانات دارد. بازیکنان کیفیت لازم را دارند و در حداقل زمان به هماهنگی و تاکتیک مورد نظر ما می‌رسند.

او در پاسخ به این سوال که پرسپولیس‌ها تا چه زمانی مشکلات باشگاه را تحمل می‌کنند؟ تاکید کرد: این بستگی به هیات مدیره و مدیرعامل دارد که تا کی می‌توانند مشکلات را حل کنند. هر چه زودتر این اتفاق بیفتد، بازیکنان با خیال راحت می‌توانند وارد مسابقات شوند، در غیر این‌صورت تمرکز بازیکنان کاهش پیدا می‌کند. این بازیکنان روی این قرارداد حساب باز کرده‌اند و دوست دارند که خواسته‌های آن‌ها انجام شوند.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت استکوس و اوساگونا گفت: اوساگونا با ما تمرین می‌کند و در آینده از او استفاده خواهم کرد و استوکس هم یک سری مشکلات مالی دارد که باید به او مقداری پول پرداخت شود. زمان ملحق شدن استکوس به تیم بستگی به بحث‌های مالی دارد.

گل محمدی درباره جدایی حسین ماهینی نیز گفت: او خودش نرفت و این مساله از سوی باشگاه صورت گرفته؛ چون در فهرست خروجی من و مربی قبلی بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا مساله جدایی بیرانوند از پرسپولیس تمرکز او را به هم نزده است و آیا او در بازی فردا حضور دارد؟ گفت: من یک جلسه با او خواهم داشت و این که آیا او در بازی مقابل تراکتور حضور دارد، فردا مشخص می‌شود. من هم نمی‌دانم قرارداد بسته یا خیر اما در جلسه‌ای که با او داریم، خیلی از مسائل معلوم می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: ما و کسانی که به تازگی به پرسپولیس آمده‌اند،‌ هنوز دریافتی نداشته‌اند. من فکر نمی‌کردم مشکلات باشگاه این‌قدر زیاد باشد. در چند روز آینده رای برانکو خواهد آمد و معلوم نیست که برای پرسپولیس چه پیش می‌آید.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست به جای این‌که استکوس جذب شود، پرداختی‌های بازیکنان انجام شود؟ خاطرنشان کرد: ما در سه رقابت‌ لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی حضور داریم و طبعا اگر دست ما برای این بازی‌ها باز باشد، خیلی خوب است اما اگر مشکلات زیاد باشد، اگر چنین بازیکنانی را جذب نکنیم، فکر می‌کنم بهتر باشد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها