ابتلای ۴ نفر در مالزی به ویروس «کرونا»

مالزی شامگاه شنبه از ابتلای چهار نفر به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

ابتلای ۴ نفر در مالزی به ویروس «کرونا»

مالزی شامگاه شنبه از ابتلای چهار نفر به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. این در حالی است که ساعاتی پیش تنها ابتلای یک نفر در این رابطه تایید شده بود.

«نور هاشم عبدالله»، وزیر بهدات مالزی، اعلام کرد که فرد چهارمی که به این ویروس مبتلا شده ۴۰ سال سن داشته و در قالب گروهی گردشگری به ووهان چین رفته و روز چهارشنبه با اتوبوس به بخش جنوبی کشور رفته است.

وی گفت: «فرد مبتلا در حال حاضر از سرفه و تب رنج می‌برد، اما شرایطش پایدار است.»

تاکنون هزار و ۴۰۰ نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اا
    0

    اگه ویروس کرونای چین تو ایران بود: - به دلیل نبود امکانات قرنطینه به سرعت پخش میشد. - به دلیل نبود تخت واسه بستری همه گیری شدیدتری رو داشتیم. - به دلیل نبود امکانات تشخیصی درست و حسابی تا بفهمیم چیه حداقل ۱۴ روز میگذشت. - ‌‏به دلیل جلوگیری از ایجاد ترس تا دو ماه توسط دولت بایکوت میشد. - تو این مدت زمانی که تلف کردیم و نبود امکانات باعث میشد کادر درمان سالمی نمونه واسمون. - تحریم هم بهانه اس که دارو نمیتونستیم بیاریم. - ‏در صورت پخش شایعه، مردم غیور ابتدا باک بنزین رو پر کرده از شهرهای آلوده فرار میکردند. - در این حین کانال های تلگرامی و توییتریای عزیز به در آوردن جوک مشغول بودند. - آقازاده ها به بهانه تامین دارو، با دلار ۴۳۰۰ تومنی ماشین لوکس وارد میکردند. - رئیس‌جمهور هم جمعه خبردار میشد اینا رو واقعی تو اتفاقات اخیر دیدیم این مطلب طنز نبود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها