نوبخت: عیدی یک میلیون و۲۰۰هزار تومانی کارکنان دولت آخر بهمن واریز می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت عیدی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی کارکنان و بازنشستگان دولت با حقوق بهمن ماه خبر داد.

نوبخت: عیدی یک میلیون و۲۰۰هزار تومانی کارکنان دولت آخر بهمن واریز می‌شود

محمدباقر نوبخت در گفتگوی تلفنی با بخش خبری ساعت ۲۱ سیما درباره اظهار داشت: امشب طبق ماده ۷۵ قانون مدیریت خدمات کشوری که عیدی هر سال را بر مبنای ۵ هزار امتیاز به تصویب هیأت وزیران موکول کرد، در جلسه عصر امروز یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان برای تمام کارکنان و بازنشستگان دولتی در نظر گرفته شد و به تصویب هیأت وزیران رسید.

وی با اشاره به اعلام خبر میزان عیدی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی از سوی پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت: این رقم اعلام شده به دلیل اشتباه تایپی بوده است. البته با توجه به اینکه عیدی بر مبنای ۵ هزار امتیاز محاسبه شده، میزان آن تقریباً حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود اما با عنایت به اینکه میزان رشد حقوق در سال جاری ۲۰ درصد در نظر گرفته شده بود، هیئت وزیران نیز بر مبنای همین میزان افزایش، میزان عیدی را یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در نظر گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: عیدی پایان سال کارکنان و بازنشستگان دولت انشاالله در پایان بهمن ماه به حساب آنها واریز می‌شود.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • رجبعلی صالحی
    0

    سلام جناب آقای نوبخت. طبق قانون اساسی میزان افزایش حقوق کارکنان باید حداقل به میزان تورم سالانه باشد،که چنین نیست.زیرا روز به روز قدرت خرید ما کاهش یافته است.

  • حامی فلاح
    0

    خدارا شکر که واریز میکنن.لاکچری زندگی کنیم.عید همگی مبارک باشه.اماده شیم با عیدی بریم مسافرتهای خارج از کشور.

  • احمد باغگلی
    0

    اقای نوبخت جان مادرت به بازنشستگانی که باده روز حقوق روزگارشان را بامشقت میگذرانند لا اقل عیدیشانرا یکماه گامل بدهید تا شب عیدی کمی شاد شوند اجر کم عندلاه

  • دلباز یاسوج
    0

    به نظر شما ۱۲۰۰ هزارتومان برای کارمندان با حقوق پایین چه میشود خرید با این ابر تورم، حداقل نسبت به پارسال به اندازه(۳۰۰ درصد)تورم واقعی افزایش عیدی میدادند حالا که قرار نیست افزایش واقعی بر اساس تورم موجود برای حقوق و دستمزد مد نظر باشد!!!

  • سهراب رشت
    0

    با سلام البته ما از پدر خانواده که دولت است وما کارمندان که نقش فرزند را داریم تشکر می کنیم بابت عیدی. اما آقایون تا کی ؟ خب تورم رو نگاه کنید و براساس آن عیدی یا حقوق پرداخت کنید. امروزه در دنیا یک کارمند موظف است هنگام کار وظیفه خود را تمام وکمال انجام دهد شوخی با کسی ندارند ولی پولی که دریافت می کند کارشناسی شده هست ومی تواند جوابگویه تمام هزینه های زندگیش بشود. نمی دانم دولتمردان ما این مباحث را نمی دانند یا خوشان را زده اند به ندانستن... از خبر فوری تقاضادارم از آقای نوبخت سوال شود کی زمان آن خواهد رسید که میزان حقوق با میزان تورم هماهنگ شود؟؟! خصوصا بازنشتگان. ممنون

  • زینب ملک‌آسا
    0

    چنان‌میگن عیدی انگار ۵میلیونه خاک تو سرتون ای شالله به حق فاطمه زهرا آخرین عیدتون باشه امسال ازدستتون راحت بشیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها