دردسرهای گفتگوی وزیر خارجه با اشپیگل آلمان هنوز ادامه دارد

حمله هماهنگ به ظریف / تجمع، محاکمه، استیضاح!

حمله به محمدجواد ظریف پس از مصاحبه اش با نشریه آلمانی اشپیگل با توییت دونالد ترامپ و طعنه معاونش مایک پنس آغاز شد، اما حالا میدان انتقاد به مخالفان داخلی او در مجلس سپرده شده است.

حمله هماهنگ به ظریف / تجمع، محاکمه، استیضاح!

به گزارش خبر فوری ، امروز در صحن علنی مجلس، تمامی نمایندگان شاخص منتقد دولت از ظریف به دلیل مواضعش در قبال مذاکره با امریکا ان هم پس از ترور سردار سلیمانی، انتقاد کردند.

همزمان، برخی مخالفان ظریف در برابر وزارت خارجه دست به برگزاری تجمع زدند. رسانه های نزدیک به دولت، تجمع کنندگان را «تندرو» توصیف کردند. ( بیشتر بخوانید )

فیلمی درباره آنچه در گفتگو با اشپیگل گفته شد را ببینید

پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس امروز با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه درباره شرایط مذاکره با آمریکا گفت: هنوز به چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نرسیدیم که اظهارنظرهای سخیف وزیر امور خارجه همه مردم ایران به ویژه مردم عزیز کرمان که در ماتم شهادت سید شهدای جبهه مقاومت و ایستادگی هستند را بسیار ناراحت و عصبانی کرد... آقای ظریف، شما وزیر خارجه ایران هستید یا کشور دیگر؟ ما قرار است آمریکایی‌ها را به خاطر شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میز محاکمه بکشانیم حال شما می‌گویید که می‌خواهید مذاکره کنید، آقای رئیس جمهور این چه وضع و سیاست خارجی است که شما پیگیری می‌کنید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خطاب به پزشکیان، رئیس جلسه علنی گفت: با توجه به اظهارات وزیر امور خارجه، موضوع استیضاح ظریف باید در دستور کار هیأت رئیسه مجلس قرار گیرد.

مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس هم اینطور انتقاد کرد: «در جایی که آمریکا با التماس پای میز مذاکره برجام آمد، این دسته گل را آب دادید و این بلا را سر ملت را آوردید. امروز که با گدایی می‌خواهید مذاکره را از آنها بگیرید چه نتیجه‌ای برای مردم خواهد داشت؟ ( بیشتر بخوانید )

وی افزود: قدیم اگر مرد یا زنی فوت می‌کرد همسرش حداقل تا سالگرد وفاداری می‌کرد و ازدواج مجدد نمی‌کرد، شما نگذاشتید چهلم حاج قاسم سلیمانی بگذرد زبان التماس مذاکره را به قاتلان وی مجدد باز کردید، بگذارید مردم راه خودشان را بروند. اینقدر این ملت را تحقیر نکنید. اینقدر در مقابل دشمن از موضع وادادگی ورود پیدا نکنید. اگر شما ورود نکنید این مردم راه خودشان را بلد هستند، بروند.

حسینعلی حاجی دلیگانی دیگر نماینده شناخته شده عضو جبهه پایداری و منتقد دولت است که در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر امور خارجه گفت: سیاست خارجی ایران در گفتمان راهگشای مقام معظم رهبری عزت، حکمت و مصلحت است اما جناب آقای ظریف مواضع شبهه‌ناک جنابعالی نه تنها با مثلث عزت، حکمت، مصلحت تناسبی ندارد بلکه در مغایرت با آن است چرا که موجب گستاخی دشمن و ترامپ اشغل الاشقیا شده است. نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جناب آقای ظریف به عنوان وزیر امور خارجه اگر درک صحیح از شرایط کنونی و به ویژه پس از شهادت شهید سلیمانی ندارید که وای بر شما و اگر دارید و باز هم این موضع ناصواب را گرفته‌اید، جای بسی تأسف دارد.

امیرحسین قاضی زاده، نماینده مردم مشهد هم امروز به صف منتقدان ظریف پیوست و تهدیدش به استیضاح ظریف را اینگونه مطرح کرد: سوال این است که آقای ظریف، وزیر خارجه ایران است یا حافظ منافع آمریکا و عامل پرگویی ترامپ و تلاش برای تحقیر ملت ایران؟ آیا بهتر نیست مجلس دهم برای عاقبت بخیری و حسن ختام با یک اقدام مثبت برای آلام قلب جریحه‌دار شده مردم از این پیام تحقیرآمیز آقای وزیر که مورد استقبال معاندین جمهوری اسلامی قرار گرفت و به احترام خون شهید قاسم سلیمانی و همراهانش و حمایت از راهبرد رهبری در موضوع مذاکره برخورد کند؟

وی ادامه داد: همچنین از قوه قضائیه بخواهیم وفق قانون به فرآیند مواخذه، تنبیه و حتی اخراج وی از وزارت خارجه را فراهم آورد؟ ظاهراً وی علاقمند به دورهمی با آمریکایی‌های جنایتکار و تروریست است و این در حالی است که قلب ملت ایران جریحه‌دار شده است.

در برابر این انتقادات، حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در مقام دفاع از ظریف برآمد و در توئیتی، اعلام کرد که هجمه ها به ظریف در راستای خط ترور شخصیت وزیر خارجه است که دونالد ترامپ آن را کلید زده است.

وزارت خارجه هم در بیانیه‌ای، به این انتقادات پاسخ داده و نقدها را ناشی از "سوءبرداشت" از حرفهای وزیر خارجه دانسته است که متن آن به این شرح است:

به نظر می رسد که اعتراض ها به ظریف همچنان ادامه داشته باشد و باید دید در شرایطی که ایران در حوزه سیاست خارجی تحت شدیدترین فشارهاست، ظریف در برابر نقدهای داخلی چطور واکنش نشان می دهد؛ آیا ممکن است که او بار دیگر راه استعفا را برگزیند؟

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 52
  • عدالت
    0

    محاکمه شود تا بفهمد که سیاست خارجه دلبخاهی نیست

  • رها
    0

    من بعنوان یک کرمانی از وضع زندگی بقیه نماینده ها خبر ندارم ولی این آقای پورابراهیمی که مخالف سرسخت مذاکره هستند وضع زندگیشان را تا حدودی می بینم ایشان و همسرشان از بزرگترین باغداران پسته رفسنجان و کرمان هستند لندکروزر همسر ایشان چیزی بالغ بر دومیلیارد قیمت دارد ایشان و نماینده مردم سیرجان آقای حسن پور با پیمانکاران معادن سیرجان حسابی تعامل دارند یکی از پسران ایشان ساکن آمریکاست با این شرایط،مشخص است که ایشان فشار تحریم رو نمیتونه درک کنه و در شیپور ضد مذاکره میدمد

  • ر یوسفی
    0

    شاخص دیپلماسی این دولت التماس است.ننگ بردیپلماسی التماس.دیپلماسی ذلت.دیپلماسی تحقیرعزت ملت.اگردولتمردان به عزت خودهم ایمان داشتنداینقدربه نجسی مثل ترامپ التماس نمیکرذند

  • حسین
    0

    جناب ظریف شما هرچه باشین ما شمارا به کشور امریکا نمی فروشیم ...ولی بابت حرف نسنجیدت از مردم عذر خواهی کن

    نظرات شما -
    • علی فاتح
      0

      هموطن عزیز حسین آقا* دکترظریف دررابطه با مصاحبه اشپیگل گفتند متن لاتین موجود است منظور اجرای تعهدات برجام است .مقام معظم رهبری نیزفرمودند اگرآمریکا به تعهداتش دربرجام عمل کرد می تواند درجلسات برجامی شرکت کند.ومثل بقیه اعضائ حضور داشته باشد.صحبتی غیرازاجرای برجام وجود نخواهد داشت.وزیر امورخارجه همواره پیرو فرمامین رهبری هستند.ترامپ جانی ورسانه های بیگانه بدنبال ایجاد تفرقه هستند.ضمنا حقیقتا دکترظریف مسئولی دلسوز وکوشا برای نظام هستند.

  • داودی
    0

    ای دلواپسان و نگرانان شما مگر نمیدانید سیاست گذاری های کلان مملکت باید با نظر مثبت مقام معظم رهبری صورت پذیرد اینرا بچه های مدرسه نیز میدانند به عبارتی دیگر در صورت اعتراض هر کس به سیاست های کلان دستگاه دیپلماسی کشور در واقع نظر مقام عظمای ولایت را نفی کرده اید پس چگونه است که خود را سرباز ولایت و مقام معظم رهبری میدانید ؟ تا به کی بیخردی تا به کی بیسوادی تا به کی با هو و جنجال کسب درامد میکنید تا به کی مردم فریبی میکنید شاید از ناحیه اجنبی تغذیه شده اید و اینطور سینه چاک میدهید و پرده دری میکنید و الا سرباز رهبری مطیع بی چون و چرای رهبر است و نظر و کلام ایشان برای همه مردم فصل الخطاب است .از این فقره که بگذریم میرسیم به وضعیت بد اقتصادی و معیشتی توده مردم همان مردم که بدون دستور و امریه میلیونها زن و مرد ریختن در خیابانها و در سوک سردار بزرگ جمهوری اسلامی ایران شهید سپهبد قاسم سلیمانی در سر و سینه خودشان میزدند عزیزان مملکت ما ایران حال خوشی ندارد فشار اقتصادی توده مردم را اذیت میکند اتومبیل دویست میلیونی شده سه چهار میلیارد تومان اپارتمان متری دویست و پنجاه هزار تومان شده متری چهل و پنج میلیون تومان ودر بعضی مناطق شده متر صد و پنجاه میلیون تومان - .تن فروشی رسیده به سن دوازده سالگی .از هرپنجاه نفر مرد وزن ایرانی تقریبی ده نفر معتاد به انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی شدند . دزدی و خفتگیری بیش از گذشته شده و از حالت معمول خارج شده سیل و یرانگر عده زیادی از مردم بزرگ ایران را بی خانمان کرده – توده مردم ایران از اثر فقر سوء تغذیه پیدا کردند – صله رحم در اثر فقر در ایران منسوخ شده – اکثر شرکتها و تولیدی ها و کارخانجات بجهات مختلف تعطیل و نیمه تعطیل شده – از همه مهمتر مناعت طبع از فرهنگ ما ایرانیان رخت بربسته و رفته – با این اوصاف اندک که عرض شد خداوکیلی افسرده و ناامید نشدی دنبال قرص سر درد نمیگردی ما بازهم باید دنبال رو سیاست های پوچ و توخالی گذشته باشیم شما میدانید از این بلبشوئی اجتماعی که عرض شد چه کسانی سوء استفاده کردند و یک شبه هزار ها میلیارد به جیب زدند بله سری بزنید به منطقه لواسان - اغشت – هیو خودتان ببینید بله ببینید و حیران شوید . خوب دولت محترم میفرمایند همه این مشکلات را امریکا سر ما اورده ما تقصیر نداریم این امریکا دو وجه داره یا توانمند و قدرتمند است یا ناتوان و زبون در دو حالت ان باید بنشینیم با انها مذاکره کنیم گفتمان داشته باشیم شخصیت بارز و مبرز و توانمند و باهوش و ذکاوت اقای ظریف بر همگان پوشیده نیست و ایشان سر باز نظام و ولایت امر مسلمین جهان رهبر عزیزمان است بنا براین با ندانم کاریتان و عدم اگاهی از سیاست های کلان و بزرگ ایران و جهان مرد سیاست ایران را دل ازرده نکنید ایشان بجهات فاکتور های خاصی که دارد در حال حاضر بهترین و مبرز ترین وزیر خارجه در خاور میانه و شاید جهان باشد قدر و منزلت ایشان را بیش از گذشته نگه داریم تا این کشتی طوفان زده سالم به ساحل برسد و و مردم اسایش و ارامش روحی و جسمی پیدا کنند

    نظرات شما -
    • ن
      0

      و در رسانه میلی همه چیز گل و بلبل است رئیس رسانه میلی ...

  • رضا
    0

    به خداقسم بوی نفوزی میاد باپارسی که به امریکاییهادادبرای اینکه هرکاری بکنی مابازباشمامزاکره میکنیم به این معناست اقافرمانده سپاه اقای قاانی هم بزن مشکلی پیش نمیادمابازباشمامزاکره میکنیم

  • حمید
    0

    ای کاش جناب ظریف همینطورکه درداخل اخم میکنه یه مقدارهم درخارج ازکشوربه دشمنامون اخم کنه.انگارتک دختره واسه شوهرش نازمیکنه.طلاقتوبگیر خلاص.خاک برسرما

  • سید حسین میر نجاتی
    0

    بنام خدا یک سوال قرانی دارم صفات منافق را تعریف وتفسیر کنید بگزارید کنار رفتار وکردار این چند روز این شیخک ووزیر بز ریشیش انشاالله شامت داشته باشید برای عموم نیز اعلام کنید که نمی کنید صلاح اسلام وانقلاب نیست

  • کاربر ناشناس
    0

    ما که شبا میخوابیم دست وانگشتر وبدن حاج قاسم جلوی چشمانمانه اشکها هنوز خشک نشده اقای وزیر چهفکری میکنی میدانی جواب مرسی یعنی پوچ هستی

  • هرکسی
    0

    ایشونو حتما اعدام کنید به جرم اینکه جواب سوال خبرنگاریو داده شما تند رو های کاسه داغتر ار آش سابقه دارید همانطور که خلخالی زندانیها را به دوگروه تقسیم می کرد ومی گفت یکی ازاین دوگروه را اعدام کنید وقتی گفتن ممکنه بی گناه باشند گفت درآنصورت میزند بهشت به همین راحتی

  • طیبه مهری
    0

    با سلام به نظرم من همه ی کارهایی که رئیس جمهور و وزراء انجام می دهند با برنامه ریزی است می خواهند استعفاء بدهند وشرایط کشور را مثل لبنان و عراق کنند.اینها از قاجار و پهلوی ها هم بدترند.یک مشت خود فروخته و غربزده.

  • Ktn
    0

    خدایا مملکت ما را از دست این افراطیون به ظاهر مسلمان نجات بده

  • هادی
    0

    مگه رهبری علنا و آشکارا و پشت تریبون نفرمودن که ما با همه ی کشورها مذاکره می کنیم غیر از آمریکا ، رهبری بارها و بارها با استدلال و منطق از علت مذاکره نکردن با آمریکا گفتند و همه ی اون استدلالها هم درست بوده و اتفاق افتاده حالا شما باز با چه رویی دم از مذاکره با آمریکا می زنید ؟؟ بابا اگه دین ندارید لااقل غیرت ملی داشته باشید هنوز بیست روز نیست که آمریکا حاج قاسم سلیمانی رو ترور کرده ، بوی گند نفوذ و خیانت به شدت به مشام میرسه

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      هیچ چیزی در سیاست مطلق نیست. یه زمانی با صدام در جنگ بودیم بعد روابط دیپلماتیک با حزب بعث برقرار کردیم. الان با بزرگترین دشمن ملت ایران در این 100 سال یعنی روسیه روابط نزدیک داریم. با عربستان داریم زمینه رفع کدورت ها را مهیا میکنیم و... پس چه بسا رهبر هم با توجه به شرایط مجوز مذاکرات را صادر کند. هیچ چیز بالاتر از مصالح ملی نیست.وقتی برای حفظ نظام عمل منکر یا ترک واجب هم مجاز است پس مذاکره با آمریکا هم تابو نکنید.

  • رضا
    0

    تمام کسانی که معتقد هستند ظریف لیبرال یا سازشکار یا.... است و اینها معمولا خود را سرباز ولایت هم می‌دانند خوب وزیر خا جه در قضیه دیدار اسد و رهبری و دلخوری از دور زدن او درخواست استعفا داد و هم رهبری و رئیس جمهور با رفتن ایشان مخالفت کردند و حتما میدانید رهبری بارها حمایت خود را از جناب ظریف علنی اعلام کرده است پس حداقل جلوتر از رهبری نباشید

  • ۶
    0

    هر چی میکشیم از دست این آقای ظریفه ... فقط استیضاح

  • ناشناس
    0

    درود بر آقای ظریف مرد محبوب مردم ایران

    نظرات شما -
    • موهانا٬۷۷۶
      0

      مگه اینکه منظورت از مردم ایران خودت باشی و چند نفری که دور و برت میبینی!

  • محمدی
    0

    بنده واقعاً نه راستی ام ونه چپی اما انصاف هم از ایمان است اگه وزیر خارجه به فکر رفع تحریم‌های شدید ظالمانه در این جنگ آشکار اقتصادی نباشه که اکثریت مردم را درعسر وحرج طاقت فرسا قرار داده باید چکارکنه مگه هرنوع جنگی عزت وکیان ملت ها را هدف نمی گیرد مگر شهیدمظلوممان حاج سلیمانی بخاطر امنیت و رفاه این مردم و امت اسلامی شهید نشد راستی شما بادشمن غدار چه سیاستی در پیش می گیرید ؟ آمریکای جنایتکار چه بخواهیم و چه نخواهیم هرزمان وهرمکان به ما نیش وکنایه خواهد زد.تذکر چیز خوبیه ولی تخریب خدا پسندانه نیست .

    نظرات شما -
    • هموطنت
      0

      این تحریمهایی که داری میگی از زمانی ظالمانه تر شد که به آمریکا باج دادن و جلوش زانو زدن.

    • ن
      0

      هموطن ...یعنی جلیلی بود و الآن باج نمیدادن وضع مملکت گلستان بود !!؟؟جلیلی فقط چن جلسه از مذاکرات رو در مورد پاش حرف زده بود خخخخ ...بعدش اون زمان ایران تا این حد تحریم شده بود ؟؟!!مطمئن باش اگه ظریف نبود الآن تو باید رو خونت پست نگهبانی میذاشتی و برای تهیه نون خشک تو صف وامیستادی..راستی باید از کل تاسیسات هسته ایتم خداحافظی میکردی...تو برو ببین دلیل این همه مشکل چیه !!؟؟دلیلش دفاع از فلسطینه !!!فلسطینی که بزرگترین کشور جهان اسلام عربستان و کل کشورهای عربی بیخیالش شدن و اسرائیل رو کشور دوست میدونن اونوقت مردم ما به خاطر یه سیاست بچه گانه دارن تو فقر و بدبختی زندگی میکنن و البته پول برای اختلاس و دزدی هست ولی برای نجات مردم و بیکاری نیست ...کدوم عقل سالمی همچین چیزی رو قبول می کنه ؟؟؟جوانی ما به فنا رفت ..عمر این همه جوان به فنا رفتن ..ازدواج شده آرزو...جواب حق الناس رو کی میده ؟جای خدا نشستین انشاا...چنان به زمین بخورین که هفت پشتتون نتونه کمر راست کنه ..خدا لعنتتون کنه

  • دلباز یاسوج
    0

    بله آقای ظریف برو استعفا بده چون اگر جنابعالی نبودی مملکت این تنفس را به دست نمیاورد و ما خیلی خیلی زودتر بر لثر تحریم ها به جان هم افتاده بودیم و گوشت همدیگر را مثل لاشخورها خورده بودیم. باید امثال جلیلی میشد وزیر خارجه تا میرفت تو مذاکرات و میگفت نه و نمیشه و نداریم و پا میشد میامد و الان شده بودیم کره شمالی که خز سرخ میکنند برای خوردن

  • احمدعلیزاده
    0

    چندتا از پیام های زیر را خواندم( داودی) نام کلی بالا و پایین کردن که بااجازه ی رهبر ظریف این شکر را خورده و حمله کرده که منتغدین زد ولایت هستند فقط ادا در میارن خود ایشون جز حمایت بیجا یکی ازافراداین پروژه وا داده هستندبحساب خودش میخوان بهانه ای برای باغیرت های ایرانی در آورده باشه تا بلکه از این فشار کمی کاسته شود ولی کور خواندیدید بعد جوری گند زد این وزیر پست فطرت از خدا میخوام یک جوری به این بشر نشون بده داغ عزیز چقدر سخته واینکه عزیز مسلمانان جهان اسلام بوده اگه ترامپ این داغ را سر فرزندش می اورد بعد این حرفو میزد تخم پدرش بود که شک دارم مطمئنم حرام لقمه هست و خائن به ملت وکشورشه

    نظرات شما -
    • از جان سیر
      0

      علیزاده اینقدر بیشعوری و بی ادبی که جوابتو نمیدم خلایق هر هرچی لایق همون متکی یا متکا براتون خوبه

    • ح
      0

      جناب منتغد نباش منتقد باش و انتقاد کن نه انتغاد ...غ ق ...جناب ظریف رو رو دیوار سفارت امریکا با بلندگو ندیدی ...آره ظریف با کوله باری از تجربه و سواد بیاد به تو توضیح بده که نمی تونی منتقد با چه غ ای نوشته میشه ...میدونی حرام لقمه کیه ؟؟می دوتی تهمت چیه ؟؟!می دونی ادب چیه !!؟؟می دونی دین چیه ؟؟اصلا دین داری !!؟؟

  • حقیقت
    0

    مردم عزیز اگه قدرت گفتن حقیقت را ندارید برای کسانی که میدانید حقیقت را نمیگویند سوت و کف نزنید. بارها آقای ظریف از حد و مرز ایران در خاک بیگانگان دفاع کرده. هیچ موقع یادم نمیره که آقای ظریف جلوی مقامات آمریکایی و اروپایی گفتند وقتی در جنگ با عراق کشور ایران برای یک موشک پیش تک تک شماها دستشو دراز کرد و شما جواب رد دادید حالا انتظار دارید که ایران از ساخت موشک دست برداره. اگه سخنرانیش را دیده باشید خوده افراد حاضر در آنجا اعم از ایرانی ها و خارجی آقای ظریف را مورد تشویق قرار دادند. وقتی رهبر فرمودن که با همه کشورها مذاکره میتونیم داشته باشیم به جز آمریکا خب خودتون کلاهتون را بذارید قاضی همه کشور ها به دستور آمریکا ما را دارند تحریم میکنن چطور شما میخواید با بقیه کشورها مذاکره کنید در صورتی که همه پشت پرده از آمریکا دستور میگیرن. با مذاکره با آمریکا اقتدار و عزت ایران شکسته نمیشه. ایران هویت تک تک ماست و هر جا هم لازم و واجب شده پاسخ آمریکا را داده ایم.مثل جوابی که بابت ترور سردار سلیمانی داده شد.این ۴۰ و اندی که گذشته و ما در تحریم بودیم چی به دست آوردیم؟؟ با همه مذاکره و تعامل داشته باشیم اما به هیچ کسی اعتماد نکنیم. اگه با آمریکا مذاکره ای صورت بگیره یا گرفته باشه کورکورانه و به دور از چشم رهبری نبوده لطفا دقیقا مصاحبه آقای ظریف را با مجله اشپیگل آلمان بخوانید و بعد جبهه بگیرید. کشور و مردم در وضع خطرناکی به سر میبرد. التماس دعای تفکر.

  • نما۴۵۵۶۶
    0

    آمریکا هر جا پا گذاشته فلاکت و خونریزی و داعش به همراهش آورده. پس اونایی که فک میکنید با رفتن به سمت آمریکا گره از مشکلاتمون حل میشه بهتره حواستون باشه که آمریکا یعنی جنگ و خونریزی و آوارگی. غیر از وقایع خاورمیانه که جلوی چشممون اتفاق افتاد یادمون نره که نظامیای آمریکایی به چند دختر ژاپنی توی خاک ژاپن تجاوز کردن و محاکم ژاپن حتی نتونستن اونها رو محاکمه کنن. پس شماهایی که عده‌تون اندک هم هست اگر خوابید بیدار شید و اگر خودتون رو بخواب زدید پس از این خواب مصنوعی بیدار نشید تا روزی که ملت اصیل ایران بیدارتون بکنن

  • علی فاتح
    0

    خداوکیلی پا روی حق نگذاریم فردایی هم برای حساب وکتاب وجود دارد آقای ظریف هم مورد تایید مقام معظم رهبری بوده وهم سردار بااخلاص حاج قاسم عزیز ازاو به نیکی یاد کردند.سزاوارنیست تلاش این انسان برای مملکت نادیده گرفته شود.ما نبایدایجادتفرقه بوسیله دشمن راتقویت کنیم .بلکه وحدت روزافزون نیازاست

  • ح
    0

    تاریخ بزودی شاید کمتر از ۲ سال دیگر ثابت خواهد کرد که ماموریت ایشان از آمریکا به ایران چه بوده است..

  • ن
    0

    مردم دارن از گرسنگی میمیرن اونوقت نصف برنامه های تلویزیون شده آشپزی! آقا دوتا برنامه اختلاس بزارین ملتو با فنونش آشنا کنید ، تا بتونن شکم هفت نسلشونو سیر کنن :)استیضاح چیه دیگه ...درود بر ظریف ...

  • ایرانی
    0

    لعن و نفرین بر خوارج.

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای ظریف ازمحبان سپهبد پرافتخار حاج قاسم سلیمانیست.حتمآ برای رفع مشکل معیشتی ملت این تصمیم گرفته متاسفانه افرادیکه خودشان مشکلی ندارند به فکر دیگران نیستند nmax

  • کاربر ناشناس
    0

    متاسفانه تندرو زیاد داریم که همیشه حاشیه ساز هستند اقای روحانی هم حریف اینها نمیشه چون این تندروها در همه جا هستند .وزیر خارجه شخص با سواد و دوست داشتنی هستند واین تندروها یکی مثله منوچهر متکی میخوان که واقعا بهبو و بی زبون باشه و ریسش هم محمود احمدی نزاد باشد

    نظرات شما -
    • علاء
      0

      رهبری فرمود هی نگیدتندرو تندرو همین تندروهابودنی مملکت راحفظ کردن درمقابل دشمن سینه سپرکردن آره آقا.ظریف باسوادشمادرست دو روزبعداز شهادت سردارسلیمانی باوزیر واسطه قطری نیشش بازبه همه ایران می خندید.یک سال ونیم دیگرمعلوم می شوداینها مثل طارق عزیز کی هستن .شش سال برجام برجام کردن پدر مردم رادرآوردن .ظریف زنگنه روحانی بایدمحاکمه شوند به خاطر برجام نافرجام وکارت بنزین وقاچاق و.....این هاسفیر آمریکاهستن

    • جانم فدای رهبرم
      0

      وطن فروش خون سردار سلیمانی خشک نشده می خوان با آمریکای کثیف مذاکره کنن بد تو به مخالفین ظریف می گی تند رو به جواد ظریف می گی باسواد ه ۷سال کشور بازی دادن با بر جام

    • دلباز یاسوج
      0

      در جواب جناب علا شما پس صحبت های امام راحل که در جواب همین تندروها فرمودند به نخست وزیر وقت که آنهایی که مقابل شما ایستاده اند حتی قادر به اداره یک نانوایی نیستند چه رسد به مملکت داری.

    • حقگو
      0

      هی نگید تند رو تندرو همین تند روها سلاطین شکر و سکه و ارز و .... هستن همین تندروها مسئول اختلال در نظام بانکی و ارزی و سلامت و آموزش و پیشرفت و...کشور هستن اگرزتندروها نبودن الان ایران جز 10کشور امن جهان بود اگر تندروها نبودن فساد مالی و دزدی و فساد اداری به زیر یک هزارم درصد رسیده بود اینقدر نگویید تندرو تندرو

  • فرزاد
    0

    نمایندگان مجلس بایدظریف را استیضاح وبرکنار کننداین وظیفه ی نمایندگان مردم است تا هم مردم ازنمایندگانشان درآخرین ماههای حضورشان درمجلس رضایت داشته باشند وهم روح سردارسلیمانی عزیزاز درآرامش باشد .انشاالله.

  • ناشناس
    0

    اقای ظریف چون ملت،را بخوبی می داند، چه فلاکت های در انتظار دارند ویک عده روی گنج ثروت قدرت خانواده گی خوابیده اند خواستار اعدام،او،هستند دوست ندارند کشور ومردم ارامش،داشته باشند نانشان در همین بلو بشو است .

  • رضا
    0

    اونای که مخالف حرفهای آقای ظریف هستن بنظرم سواد دیپلماسی ندارن.ایشان مورد تایید رهبری هستن واقعا سیاستمدار وطن پرست هستن.مخالفان ظریف کاسه داغتر آشند.ضمنا وضع مالیشان خوب و از طرفی اقلیتن. اگه یک نظر سنجی بگیرن اینا بیش از ۱۰٪ نیستن.با سیاست میشه کشورو اداره کرد نه با دشمن تراشی.روحت شاد سپهبد سلیمانی

  • اا
    0

    قوه قضائیه ؟خیلی سرش شلوغه خیلی ...تمام مفسدان اقتصادی رو گرفته ...نماینده های مفسد رو به ملت معرفی کرد و به جزای کاراشون رسوند ..بابک زنجانی و امثالش رو همه رو دار زد ...به مردم به موقع اطلاع رسانی کرد و همه جلساتش علنی و زنده از رسانه ملی پخش شده ...تررتررر..ببخشید خواب دیدم کی منو بیدار کرد

  • بیگی رضا
    0

    برجام نبرد گفتگوبين ايران مظلوم وچند کشور ظالم بود که به دلايل زياد نشان داديم همچون جنگ جهانى سوم (جنگ ايران با 57 کشور دردفاع مقدس ) پيروز ميدان شديم چرا ,براى اينکه ناله آمريکاراوعصبانيت شان رادىديم ...اىن ىعنى پيروزى منطق بربى منطقى ....به نظر من آقاى ظريف که سياست ومنافع ملى رامى شناسد مى فهمد که چه مى گويد نمايندگان حق انتقاد دارن ولى من در انخابات به هيچ ىک ازاينها راى نمى دهم ,چرا ؟چون نگاهشان از منظر کلى به مسائل نگاه نمى کنند...براى همين اوضاع رابى خودى دچار بازى هاى سياسى وابهامومىرکنند ,

  • زهرا
    0

    باید با مشت ذهن ظریف را له کنیم چرا بر ضد سخنان رهبری حرف زده است

  • حسین
    0

    بایدبه این افرادیکه تعدادشان به اندازه انگشت دست نیزنمیرسدازطرف این ملت شهیدپروربه وزیرمحترم وفهیم وباسوادی که فعلاًخارچشم آنان میباشدلساناًحمله ورنشوند،چراکه این مردم برای خودنماینده معین نمودندنه فضول و.....،واگرواقاًخیلی برگفته ونظرخوداعتماددارندومردهستندیک همه پرسی درموردرابطه باامریکاوجتاب ترامپ برگذارنمایندتاببینیم

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      توهم مثلی که خواب بودی تشیع سردار دلها بهترین همه پرسی بود بیدار شو

  • احمد
    0

    وای برماملت بدبخت ایران بااین مجلس بی سوادواحساسی مادشمن نیازمداریم چون جهل بهترین دشمن است هموطنان عزیز منضوراقای ضریف همان میز پنج بعلاوه یک است شما چپتان پراگرسنه هاخپر ندارید مارهبردا ریم برهمه چیذ اشراف دارند

  • سید
    0

    اظهر من الشمس است که اصلاح طلبان بجای ایمان بخدا و توانایی های داخل کشور و جوانان ایرانی ،ایمان به کدخدا را رمز حل مشکلات کشور میدانند.

  • عاشق ایران نه اسلام
    0

    چرا نوشته هارا گزینش انتخاب می کنید احمدعلیزاده هرچه اتهام وتوهین وفحاشی که همش هم لایق خودشه نوشته تایید ونشر داده شده ولی جوابیه هاشو تاسانسور ویا اصلا قرارداده نشده شما دیگر چرا اسم خودتون و گذاشتید خبر رسان تنگ برسانسور وسانسورچی

  • مهدی.
    0

    درود خدا بر آزاری خواه شهید سپهبودقاسم سلیمانی درود.خدا بر دکتر محمد جواد دانشمند خدا حفظش لعنت خدا برخوارج تندرو

  • خالد نعامی
    0

    بابا ول کنید دیگه امریکا تو خود ایران ملت چرا خوابید چشماتون رو باز کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها