۱۳ زخمی در تظاهرات علیه معامله قرن در کرانه باختری

صلیب سرخ از مجروح شدن ۱۳ شهروند فلسطینی در جریان تظاهرات علیه طرح معامله قرن در کرانه باختری خبر دادند. در همین حال کمیته عالی گروه‌های ملی و اسلامی در نوار غزه خواستار اعتصاب سراسری طی امروز (چهارشنبه) در نوار غزه شد.

۱۳ زخمی در تظاهرات علیه معامله قرن در کرانه باختری

شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که هزاران فلسطینی همزمان با حضور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن و رونمایی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از طرح ضد فلسطینی موسوم به "معامله قرن"، در کرانه باختری علیه این طرح آمریکایی ـ صهیونیستی تظاهرات کردند.

در همین راستا، صلیب سرخ اعلام کرد که به دنبال تظاهرات ملت فلسطین و درگیری آنها با نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه "بؤره ساخنه، بین رام الله و شهرک "بیت أیل" ۱۳ فلسطینی مجروح شدند.

در همین حال، کمیته عالی گروه‌های ملی و اسلامی در نوار غزه در بیانیه‌ای از اعتصاب سراسری در نوار غزه طی امروز در اعتراض به طرح به اصطلاح صلح معامله قرن خبر داد و اعلام کرد، کمیته تصمیم گرفت، اعتصاب سراسری را در نوار غزه آغاز کند که شامل همه بخش‌های حیاتی غزه از جمله وزارت بهداشت می‌شود تا به دشمن این پیام آشکار را بدهد که معامله "نحس" هرگز اجرا نخواهد شد و ملت فلسطین با همه ابزارها و امکاناتش تا از بین بردن این طرح مبارزه خواهد کرد.

این کمیته همچنین خواهان نصب پرچم‌های سیاه بر مقر موسسات رسمی و دولتی و همچنین بر همه ساختمان‌ها به نشانه خشم مردمی از طرح معامله قرن شد.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها