رژیم صهیونیستی درهای مسجد الاقصی و بخش قدیمی قدس را بست

نیروهای پلیس رژیم اشغالگر صهیونیستی با حمله به مسجد الاقصی نمازگزاران را از آنجا بیرون کرده و همه درهای مسجد و دروازه‌های بخش قدیمی قدس را بستند.

رژیم صهیونیستی درهای مسجد الاقصی و بخش قدیمی قدس را بست

همزمان، گریگوریوس سوم رهبر کلیسای روم کاتولیک شرق امروز (چهارشنبه) گفت: اجرای طرح معامله قرن تقویت کننده خشونت ورزان، تروریست ها و گروه های تکفیری مانند داعش است.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه نیز در واکنش به طرح خاورمیانه‌ای دونالد ترامپ موسوم به «معامله قرن» تاکید کرد که این طرح «مطلقا غیر قابل قبول» است.

احزاب و گروه‌های مذهبی پاکستان هم روز چهارشنبه همگام با مردم کشورهای مختلف جهان ضمن محکومیت طرح صلح دونالد ترامپ موسوم به معامله قرن، تاکید کردند که توطئه آمریکا با رژیم صهیونیستی برای تقسیم سرزمین‌های اشغالی فلسطین با وحدت و یکپارچگی تمام جهان اسلام به شکست می‌انجامد.

سیاسیون پاکستان و رهبران گروه‌های مذهبی پاکستان طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه ترامپ را باعث پیچیده‌تر شدن اوضاع فسلطین و تشدید رویکرد بدخواهانه سردمداران کاخ سفید در کنار رژیم اشغالگر قدس عنوان کردند.

شورای همبستگی ملی پاکستان ائتلافی متشکل از ۳۵ حزب سیاسی و مذهبی این کشور امروز با صدور بیانیه‌ای، با نکوهش تصمیم سران آمریکا و رژیم صهیونیستی درخصوص معامله قرن آن را طرحی جنگ طلبانه توصیف کرد و گفت: کشورهای اسلامی با اتحاد و یکپارچگی درکنار ملت مظلوم فلسطین سرزمین های اشغالی آنان را از چنگ رژیم صهیونیستی آزاد خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: طرح صلح ترامپ اقدام نفرت انگیزی است که تحت آن ضمن چشم پوشی از حقوق و آرمان‌های فلسطینی‌ها، بر دفاع از منافع رژیم نامشروع صهیونیستی برنامه ریزی شده است.


17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها