استفاده از ربات برای تحویل غذا به مبتلایان ویروس کرونا در چین

این روزها که خبر شیوع ویروس کرونا به ویژه در چین بسیار داغ است، چینی‌ها تصمیم گرفته‌اند از یک روش جالب برای مبارزه با شیوع بیماری و رساندن خوراکی به بیماران استفاده کنند.

استفاده از ربات برای تحویل غذا به مبتلایان ویروس کرونا در چین

یک ربات جالب به نام "بادام زمینی کوچک" عهده دار توزیع غذا در هتلی در محدوده منطقه اولیه بروز ویروس کرونا یعنی منطقه ووهان شده است.

جالب است بدانید که این خبر از طریق وی‌چت به اهالی هتل اطلاع داده شده است. در متن این پیام می خوانیم: "سلام بر همه. بادام زمینی کوچ اکنون به شما غذا می‌دهد. نوش جان. اگر به چیز دیگری احتیاج دارید، لطفاً به کارمندان ما در وی‌چت پیام دهید."

از صبح روز چهارشنبه به وقت محلی تا کنون ویروس کرونا جان حداقل 132 نفر را در چین گرفته و نزدیک به 6000 نفر را در سراسر جهان آلوده کرده است.اکنون ربات هوشمند و کوچک چینی استفاده از ربات برای تحویل غذا به مبتلایان ویروس کرونا در چین ها ضمن انتخاب مواد غذایی مورد نیاز اهالی منطقه، این خوراکی ها را به درب خانه افراد آلوده شده تحویل می دهد.

جالب است بدانید که ربات هایی چندگانه در هر طبقه از هتل 16 طبقه هانگژو که اکنون در شرایط قرنطینه قرار دارد، در روزهای دوشنبه و سه شنبه به منظور کاهش ارتباط انسانی و جلوگیری از شیوع کرونا به کار گرفته شدند.براساس گزارش رویترز ، مسافران پرواز به هانگژو از سنگاپور پس از پیدا شدن دو تن بیمار در قرنطینه هسند.

این بیماری در خارج از سرزمین اصلی چین به استرالیا، کامبوج، کانادا، فرانسه، آلمان، ساحل عاج، ژاپن، مالزی، نپال، سنگاپور، کره جنوبی، سریلانکا، تایوان، تایلند، ایالات متحده و ویتنام گسترش یافته است.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها