هشدار تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان:

برای ارائه خدمات، تماس تلفنی نمی‌گیریم

علیرغم هشدارهای مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تأکید این سازمان مبنی بر اینکه هیچگاه تماسی از سوی این سازمان برای دریافت وجه در قبال خدمات انجام نمی‌شود، متاسفانه در برخی مواقع شاهد فریب برخی توسط افراد کلاهبردار هستیم.

برای ارائه خدمات، تماس تلفنی نمی‌گیریم

علیرغم هشدارهای مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تأکید این سازمان مبنی بر اینکه هیچگاه تماسی از سوی این سازمان برای دریافت وجه در قبال خدماتی از قبیل کارت هوشمند درمان، کارت بیمه طلائی و کارت تکمیلی درمان با بیمه شدگان و بازنشستگان انجام نمی‌شود، متاسفانه در برخی مواقع شاهد فریب برخی از بازنشستگان و بیمه شدگان توسط افراد کلاهبردار هستیم.

بار دیگر از بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی درخواست می‌شود، توجه داشته باشند که هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت‌هایی با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به درب منازل و تقاضای وجه برای ارائه هر نوع خدمتی قطعا کلاهبرداری است و هرگز از سوی این سازمان انجام نمی‌شود.

تنها دریافتی سازمان تأمین اجتماعی از بیمه شدگان حق بیمه ماهیانه است که با سازوکار مشخص و از طریق مجاری قانونی انجام می‌شود و درگاه‌های رسمی پرداخت حق بیمه نیز از طریق سایت رسمی این سازمان به نشانی www.tamin.ir در دسترس قرار دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه؛ موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع دهند و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها