پیشگویی خاخام یهودی از روی تورات: ایران امسال حمله و اسراییل را نابود خواهد کرد

این خاخام یهودی مدعی است بر اساس رمزخوانی کدهای داخل تورات، ایران در سال 5780 یهودی (2020 میلادی) به اسراییل حمله خواهد کرد 

پیشگویی خاخام یهودی از روی تورات: ایران امسال حمله و اسراییل را نابود خواهد کرد

یک خاخام اسراییلی با انتشار یک ویدئوی 5 دقیقه‌ای مدعی شده از روی کدهای کتاب مقدس یهودیان (تورات) به این پیشگویی رسیده که ایران امسال به اسراییل حمله خواهد کرد.

خاخام " ماتیت‌یاهو گلازرسون" 82 ساله که بیش از 30 کتاب مذهبی نوشته و به پیشگویی از روی کدهای مخفی تورات شهره است، در این ویدئو مدعی شده بر اساس خوانش کدهای رمزی که در آیات تورات وجود دارد، ایران در سال 5780 یهودی (امسال) به اسراییل حمله و این کشور را نابود خواهد کرد.

خاخام "گلازرسون" مدعی است این پیشگویی خود را از روی کدهای رمزنگاری شده کتاب مقدس یهودیان می‌گوید. این کدها شامل کلمات پیچیده‌ای هستند که در تورات یافت می‌شود و به عقیده بعضی‌ها حاوی پیام‌های پنهانی خدا برای بندگان است.

او در ویدئویی که منتشر کرده کدهای رمزی داخل آیاتی را کنار هم می‌چیند و جمله "ایران تیکوف" (ایران حمله خواهد کرد) را از میان آیات بیرون می‌کشد. او سپس در بخش دیگری از پیشگویی خود درباره سال این واقعه مدعی می‌شود که این حمله در سال 5780 یهودی (2020 میلادی) انجام خواهد شد.

این خاخام یهودی مدعی است بر اساس رمزخوانی کدهای داخل تورات، ایران در سال 5780 یهودی (2020 میلادی) به اسراییل حمله خواهد کرد و اگر اسراییلی‌ها به روش فعلی خود ادامه دهند نابودی آنها در این حمله تقریبا تضمین شده است.

او افزود:" مگر اینکه معجزه‌ای رخ دهد و مردم توبه کنند. کسی چه می داند؟"

خاخام گلازرسون خاطرنشان كرد: "به نظر می‌رسد وقایع سیاسی جاری در اسرائیل به سقوط این كشور اشاره دارد... متأسفانه، از آنچه امروز می‌بینیم، به ویژه با این افراد، شما می‌دانید که "لاپید" و "لیبرمن" (رهبران ائتلاف اپوزیسیون "آبی و سفید" و نیز وزیر دفاع سابق اسراییل که اکنون مخالف سرسخت بنیامین نتانیاهو است) همه اقدامات‌شان علیه تورات است... اما کسی چه می‌داند؟"

به گفته گلزارسون، راه حل توبه است و او به مواردی دیگر از کدهای پیشگویانه در تورات اشاره كرد كه به "توبه" و "مسیح" اشاره داشتند.

این خاخام افزود، اگر اسرائیل توبه کند و تمام احکام خدا در تورات را رعایت کند، آن‌گاه بر اساس کدهای کتاب مقدس خدا "وعده" دیگری را تحقق می‌بخشد و اسراییل را نجات می‌دهد.

منبع: عصرایران

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • مریم
    0

    جناب خاخام یهودی ، با احترام به موسی کلیم الله و یهودیان سرتاسر جهان، بجز یهودیان غاصب و صهیونیسم. امیدوارم این رمز گردانیتون درست باشه. ولی خاخام گرامی، ایران و ایرانی مدافع صلح جهانی ست مگر مورد حمله و تهاجم قرار بگیره.اونوقت بطور جانانه ار کشور ، ملت و آرمان هاش دفاع خواهد کرد و دشمن رو به خاک سیاه می نشاند. البته این دفاع نه فقط کشور و ملتش. بلکه بر اساس آموزه های دین مبین اسلام هرگاه به مظلومی ستم شود ایران و ایرانی بپا می خیزد. به امید ظهور حضرت ولی عصر(عج) اللهم عجل لولیک الفرج.

    نظرات شما -
    • بیطرف۴۷
      0

      باز هم که مریم جو گیر شدی .

  • علی
    0

    این خاخام همه با هم زده فعلا کله اش داغ است .

  • کاربر ناشناس
    0

    شما اساسا کامنت هم درج میکنید؟؟؟

  • ناشناس
    0

    یادتونه چند وقت پیش یکی از روی قرآن پیش بینی کرده بود حالا تاریخشو دقیقا یادم نمیاد ولی خیلی نزدیک بود چقدرم تو کامنتا بهش حمله کردن حالا بیاین این دیگه یهودیه نگین که تورات تحریف شده ها

  • کاربر ناشناس
    0

    لازم به پیشگوی شما نیست عقربه روی دقیقهای اخر است نابودی اسراییل مورچه پرو بال در اورد روز نابودیش است این مثال اسراییل

  • رضا
    0

    اینم شکر خدا مال بیکاری خرفتش زده یه چند دلار گیرش اومده شروع به خرفت خونی کرده

  • محمد
    0

    سلام چشم بسته غیب میگه خوب معلومه امکان داره این اتفاق بیوفته با این سیاستی که کشور اسرائیل پیش گرفته مخصوصا معامله قرن و ترور دیگه راهی جلو راهش نیست جز جنگ این کشور مریضه درمانش هم اینه که محو بشه از رو نقشه تا محو نشه درست نمیشه تا اسرائیل هست خاورمیانه هم همیشه اوضاعش خرابه

  • ميترا نويد
    0

    جالبه براساس حرف ايشون اگر ايران به اسرائيل حمله نكنه يعني مردم اسرائيل درستكار شدن و احكام خدا اونجا جاري شده

  • سبحان
    0

    اینا واقعا فک کردن تورات بی نقصه؟ تورات که دیگه هزار بار ویرایش شده

  • فرزاد
    0

    اسرائیل بزودی نابودخواهدشدشک نکنیداین وعده الهی است که درتمام کتب آسمانی آمده است .انشاالله.

  • سجاد
    0

    خاخام عزیز دیگه کارتون از پیشگویی گذشته این اساس طبیعت وقانون روزگاره که هرچه کنی به خود کنی گر همه نیک وبد کنی اونروز که اون رئیس جمهور سقط شده تون که معروف بود به قصاب ونزدیک به هفت سال تو کما بود وهی میکشیدنش به سمت جهنم ورهاش میکردن تا به درک واصل شد باید فکر این روزها را میکردین خاخی جون اصلا کاری به ایران نداره مهلتتون سر اومده بالاخره اشک یتیمان وآه مادران فرزند از دست داده ونوعروسان آواره به زودی دامن کثیفتون را می گیره ونابودتون میکنه وباعث افتخاره که این امر به دست قوم پارس اتفاق بیفته ایران هراسی واسلام هراسی هم دیگه بسه قانون طبیعت وروزگار به زودی بر شما حاکم میشه بهتره به جا پیشگویی برید شنا یاد بگیرید عاقبت صدام وقذافی ومبارک ومنصور هادی ودیگر دیکتاتور ها را مگه ندیدید یکی شون هم تو ایران بود رضا خان گفتن رضا خان از دو تا چیز بدش می اومد قار قار کلاغا و سوسمارها عاقبت وقتی مهره سوخته شد وبا لگد پرتش کردن بیرون تو جزیره ی موریس این دوتا میزبانش بودن این حد اقلش صدام را هم وقتی گرفتن شپش تو موها سرش پشتک وارو میزد صدامی که به هرکس شک میکرد یه گلوله تو مخش خالی میکرد وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

  • رضا
    0

    خیلی ریز گفته که اگه اسرائیل بعد از 2020 موند توبه کردن و آدم خوبی شدن....

  • مازیار
    0

    ۴۰ سالمون شد و هر چند مدت یه بار یه پیشگویی چرت شنیدیم... سال ۲۰۰۰ قرار شد چنان بشه .. ۲۰۰۲ قرار شد بمان بشه.. ۲۰۱۲ یه چیز دیگه بشه... هیچ اتفاق تاریخ بر اساس اعداد رند و پیش گویی نبوده..

  • بینام
    0

    نه قرآن نه تورات نه انجیل ونه هیچ کتاب آسمانی دیگری کتاب پیش بینی پیشگویی نیست بلکه مایه راهنمایی سعادت انسانها هستند البته با نزول قرآن سایر کتب منسوخ شدن وقرآن جامع ترین وکاملترین راهنما ست در هیچ جای قرآن چیزی بنام پیش بینی پیشگویی که انسان به آن استناد کند وآینده را بداند نیامده وادعای آن خاخام جزو خرافات وخزعبلات است چون واقعا انسان غیب نمی‌داند

    نظرات شما -
    • اعظم
      0

      درقران آمده که قوم بنی اسراییل به خاطر ظلمهایی که میکنند دو بار مورد حمله خانمان سوز وویرانگر قرار می گیرند

  • فقرا
    0

    توی همه کشورا یه چیزی هست به اسم ...شعر.اینم همونه.فرقی نداره یهود باشه مسیحی باشه...شعر ...شعر است

  • ماد
    0

    تو هم مثل اون نتان یابو تروریست دنبال جذب مدافعی و مظلوم نمایی میکنی.

  • ماد
    0

    کدوم تورات ؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها