پیشتازی هوآوی در کسب عنوان بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند در DXOMARK

گوشی‌های هوشمند، مدت‌هاست که با بهبود قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، توانسته‌اند تا حد زیادی نیازهای کاربران را برای ثبت لحظات خود از طریق عکس‌بردای و فیلم‌برداری برآورده کنند.

پیشتازی هوآوی در کسب عنوان بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند در DXOMARK

اضافه شدن تعداد دوربین‌ها برای ارائه عملکردهای متنوع و عکس‌برداری حرفه‌ای‌تر در شرایط و صحنه‌های متفاوت، در دستورکار برندهای فعال بازار گوشی‌های همراه قرار گرفته است. همچنین برخی از شرکت‌ها جهت بهینه‌سازی نرم افزاری قابلیت‌هایی مانند اضافه کردن افکت‌ها یا پردازش مخصوص تصاویر را اضافه کرده‌اند تا از آنها به عنوان برگ برنده خود در رقابت بین شرکت‌های مطرح در حوزه تولیدکننده گوشی هوشمند استفاده کنند.

تنوع محصولات باعث شده برای انتخاب یک گوشی هوشمند با عملکرد سطح بالای دوربین، با انبوهی از واژه‌های تخصصی روبه‌رو شده و ممکن است سردرگم شوید. اینجاست که اتکا به تحلیل و بررسی افراد متخصص در یک وب‌سایت معتبر، به شدت کارساز خواهد بود.

وب‌سایت DXOMARK از جمله وب‌سایت‌های معتبر و از نظر بسیاری از کارشناسان، بهترین مرجع بررسی عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. اطلاعات ارائه شده از سوی کارشناسان این وب‌‌سایت تا حدی معتبر است که در چند سال اخیر، در مراسم رونمایی از گوشی‌های جدید، بارها به آمار، ارقام و اطلاعات ارائه شده از سوی DXOMARK استناد شده است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها