هزینه نگهداری کودکان بی‌سرپرست قزوین ماهانه ۱۸۰ میلیون تومان است

مدیرعامل مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی قزوین گفت: ماهانه ۱۸۰ میلیون تومان برای نگهداری از کودکان بی‌سرپرست هزینه می‌شود که بیشتر آن را خیرین پرداخت می کنند.

هزینه نگهداری کودکان بی‌سرپرست قزوین ماهانه ۱۸۰ میلیون تومان است

همایش سالانه تجلیل از خیرین مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی شیرخوارگاه حلیمه در یکی از مجتمع‌های پذیرایی قزوین برگزار شد.

در این همایش که علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان، علی اصغر عاملیان مدیرعامل مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی و جمعی از خیرین حضور داشتند از خیرینی که در حمایت از کودکان بی سرپرست تلاش می‌کنند تجلیل شد.

علی اصغر عاملیان مدیرعامل مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی در این همایش گفت: خوشبختانه در استان انسان‌های خیر زیادی وجود دارند که همواره کمک درماندگان و نیازمندان بوده‌اند و با کمک آنها بسیاری از خدمت رسانی‌ها ممکن شده است.

هزینه نگهداری کودکان بی‌سرپرست قزوین ماهانه ۱۸۰ میلیون تومان است

وی بیان کرد: از آنجا که حمایت‌های دولتی نمی‌تواند جوابگوی نیازهای محرومان باشد لذا همواره به حضور خیرین نیازمندیم تا کارهای خداپسندانه متوقف نشود.

عاملیان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۰ نفر از خیرین به صورت ثابت با مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی عهده دار حمایت از کودکان بی سرپرست هستند و به صورت متفرقه نیز تا ۴۰۰ نفر کمک می‌کنند.

وی اظهار داشت: ماهانه ۱۸۰ میلیون تومان هزینه نگهداری از این کودکان است که حدود ۱۱۰ میلیون تومان آن را برای حقوق پرسنل هزینه می‌کنیم.

عاملیان یادآور شد: در حال حاضر حدود ۱۰۰ نفر در دو مرکز نگهداری می‌شوند که در مرکز امام علی در محمدیه شامل پسران ۱۲ تا ۱۸ سال تعداد ۲۰ نفر و در مرکز شیرخوارگاه حلیمه ۸۰ نفر نوزاد تا دختران دانشگاهی نگهداری می‌شوند.

مدیر مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی تصریح کرد: از سوی بهزیستی ماهانه ۳۰ میلیون تومان یارانه پرداخت می‌شود و اگر حمایت خیرین نباشد قادر به اداره این دو مرکز نخواهیم بود.

هزینه نگهداری کودکان بی‌سرپرست قزوین ماهانه ۱۸۰ میلیون تومان است

وی بیان کرد: همه ساله همایش تجلیل از خیرین برگزار می‌شود تا بتوانیم از خدمات این بزرگواران به شایستگی تجلیل کنیم.

عاملیان در خصوص کمبودهای این مؤسسه نیز گفت: بیشتر نیازهای ما مالی است و از خیرین انتظار داریم کمک‌های خود را به صورت نقدی در اختیار مؤسسه قرار دهند تا بتوانیم همه خواسته‌های کودکان را تأمین کنیم.

وی افزود: در صورت تأمین فضای مناسب آمادگی داریم با راه‌اندازی خانه‌های شبه خانواده خدمات بهتری به کودکان بی سرپرست ارائه کنیم.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها