پدر معتاد فرزند ۷ ساله‌اش را کشت

فرمانده انتظامی استان‌ خراسان‌ شمالی از دستگیری فردی در فاروج که اقدام به قتل و مجروح کردن فرزندان 7 و 12 ساله‌اش کرده بود، خبر داد.

پدر معتاد فرزند ۷ ساله‌اش را کشت

سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان‌ خراسان‌شمالی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر نیاز پلیسی در بیمارستان شهرستان فاروج، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با حضور عوامل گشت کلانتری در بیمارستان مشخص شد پسربچه‌ای حدود 12 ساله از ناحیه گردن دچار جراحت شدید شده، افزود: با بررسی‌های به‌عمل آمده و تحقیقات صورت گرفته از همراه این پسربچه مشخص شد وی به دست پدر معتادش مجروح شده است.

سردار مظاهری ادامه داد: مادربزرگ این پسربچه که همراه وی بود اعلام داشت نوه کوچکش به نام پیمان 7 ساله در منزل بوده و احتمالا جانش در خطر است که بلافاصله عوامل انتظامی به‌سرعت خود را به محل زندگی این فرد رساندند.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی با بیان اینکه ماموران با حضور در محل مورد نظر و با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل متهم شدند، افزود: متهم که به‌دلیل مصرف مواد مخدر صنعتی و اختلاف با همسرش دست به این اقدام زده بود با عملیات روانی ماموران راضی شد که فرزندش را در قبال خروج ماموران آزاد کند.

وی با اشاره به اینکه ماموران برای اینکه اتفاق ناگواری پیش نیاید در حال خروج از منزل بودند که ناگهان صدای فریاد پسربچه شنیده می‌شود، تصریح کرد: بلافاصله ماموران مجدد با هماهنگی قضائی در ورودی را شکسته و بعد از ورود به منزل با پیکر خون‌آلود پدر و پسربچه روبرو می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی در استان یادآور شد: با توجه به اینکه هر دو مجروح زنده بودند بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال شده که متاسفانه پیمان 7 ساله حین انتقال جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: شرایط جسمی فرزند دیگر این فرد مساعد بوده و خود متهم نیز که خود را با چاقو از ناحیه شکم مجروح کرده بود در حال مداواست که به محض بهتر شدن حال وی، به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اکبرزاده
    0

    متاسفم خدا ب دادمون برسه بااین مواد سنتی ک توکشورمون وارد شده خیلی دردناکه کسی ک توشه میدونه چی میکشن این خانواده ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها