تحریم حوزه هوایی و دارویی خیانت آمریکا علیه بشریت است

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحریم های آمریکا در حوزه هوایی که منجر به اخلال در تامین قطعات هواپیماها شده، همچنین تحریم دارو خیانت به بشریت است چراکه با جان انسان ها بازی می‌کند.

تحریم حوزه هوایی و دارویی خیانت آمریکا علیه بشریت است

سید احسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره تاثیر تحریم‌های آمریکا بر سوانح هوایی و ریلی کشور بیان کرد: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به همراه رژیم صهیونیستی و اذناب منطقه ای خود، سیاست های ستیزانه ای علیه جمهوری اسلامی اتخاذ کرده و در طول این سال ها فقط نوع تحریم ها فرق کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: این روزها نیز شاهد تحریم های شدید اقتصادی در حوزه های مختلف هستیم. تاثیر این تحریم ها در بخش هوایی بیشتر از خطوط ریلی و زمینی کشور است.

نماینده مردم سنندج در مجلس با بیان اینکه «خوشبختانه در بخش ریلی توانایی تامین تجهیزات و زیرساخت ها وجود دارد» تصریح کرد: در بخش هوایی حدود ۵۰ درصد از هواپیماهای کشور کارآیی مفید خود را از دست داده و سقف پرواز آن ها پر شده است. امروز ما نمی توانیم قطعات هواپیماها را به راحتی تامین کنیم. تحریم های آمریکا در حوزه هوایی که منجر به اخلال در تامین قطعات هواپیماها شده همچون تحریم دارو خیانت به بشریت است چراکه با جان انسان ها بازی می کند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه تاکید کرد: ما از طریق راه های مختلف تامین قطعات هواپیماها را پیگیری می کنیم و قطعا به نتیجه خواهیم رسید. از طرف دیگر ما باید خطوط ریلی خود را توسعه داده تا جایگزین بخشی از خدمات هوایی در شرایط کنونی شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها