جعل عنوان پلیس فتا توسط کارمند یکی از ادارت دولتی

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری کارمند یکی از ادارات دولتی به جرم جعل عنوان و سوء‌استفاده از نام پلیس فتا خبر داد.

جعل عنوان پلیس فتا توسط کارمند یکی از ادارت دولتی

سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: پرونده‌ای با موضوع جعل عنوان پلیس فتا از طریق خط تلفن یکی از ادارات دولتی در این پلیس تشکیل گردید که در آن متهم با تماس تلفنی با یک شهروند، خود را مأمور پلیس فتا معرفی و اقدام به دریافت اطلاعات شخصی وی کرده بود.

سلیمانی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع سریعاً پرونده در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت و در کمترین زمان متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به این پلیس احضار شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم در این پلیس حاضر و با مشاهده ادله و مستندات به بزه انتسابی اقرار و بیان کرد که تنها سعی داشته است که از نام پلیس فتا برای رسیدن به خواسته‌های خود بهره برداری کند.

سلیمانی ادامه داد: هرگونه جعل و یا سوء استفاده از عناوین‌های دولتی برابر قانون جرم است و افرادی که با تصور پنهان ماندن دست به اقدام مجرمانه می‌زنند همواره باید آگاه باشند که این فضا با حضور کارشناسان سایبری برای آنها محیط امنی نخواهد بود.

رئیس پلیس فتا استان فارس از عموم مردم خواست تا هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق وب‌ سایت‌ به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی یا با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۴ گزارش کنند.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها