‌پدر شهید حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی: راضی به رضای خداوند هستیم

پدر شهیده آلما اولادی از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی با بیان اینکه آلما بزرگ‌شده مکتب اهل بیت(ع) بود گفت: ظرف زندگی آلما پُر شده بود و تقدیر الهی بر این بود که ایشان دیگر در میان ما نباشد و ما نیز راضی به رضای خداوند هستیم.

‌پدر شهید حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی: راضی به رضای خداوند هستیم

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران همراه با دیگر مسئولان در سفر به شهرستان دماوند با خانواده شهیده «آلما اولادی» از شهدای حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار پدر شهید اولادی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این شهیده اظهار داشت: آلما ارادت زیادی به ائمه اطهار داشت و در مسائل و مشکلات به ائمه توسل می‌جست.

وی ادامه داد: آلما از کودکی در محیطی تربیت شد که مادر ایشان با وضو به بچه شیر می‌داد و بعدها نیز بر اساس آموزه‌های دینی بزرگ شد.

پدر این شهید با اشاره به استعداد آلما در زمینه علوم ریاضی عنوان کرد: آلما استعداد خوبی در زمینه ریاضیات داشت و حتی در چین برای250 دانشجو تدریس داشت.

وی با راضی بودن به مقدرات الهی گفت: ظرف زندگی آلما پُر شده بود و شاید اگر زنده می‌ماند دستاوردهای زیادی داشت اما تقدیر الهی این بود که ایشان دیگر در میان ما نباشد که ما راضی به رضای خداوند هستیم.

در ادامه نیز انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیده اولادی اظهار داشت: کیفیت و اثربخشی فرد در دوران حیاتش مهّم‌تر از طول زندگی فرد می‌باشد که با توجه به نوع نگاه شهید آلما اولادی به زندگی، معنویت و آموزه‌های دینی و تعلیم و تربیت دینی راه و روش ایشان قابل تعمیم است.

وی همچنین عنوان کرد: این شهیده در خانواده‌ای تکامل پیدا کرده که در مسائل مختلف و مشکلات به آموزه‌های دینی رجوع داشته و شاید در نگاه نخست با شهادت ایشان جامعه از دستاوردهای علمی و فناوری که می‌توانست به کشور تقدیم کند محروم شده اما از سوی دیگر این نوع نگاه و روش زندگی می‌تواند الگوساز باشد.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: شهید سردار سلیمانی نیز یک مکتب و راه و روش بود و در همین مسیر شهیدانی همچون شهیده آلما اولادی نیز با نگاه و زندگیشان به مسائل مختلف که برآمده از آموزه‌های دینی است می‌توانند الگوساز باشند از این‌رو اگر نگاه و زندگی‌ ایشان به رشته تحریر درآید اثربخش خواهد بود.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • علی
    0

    چرا عکس بی حجاب این خانوم رو منتشر کردید؟ این عکس با محتوای پدر این خانوم تناقض داره!

  • هادی
    0

    این چه عکسی است که از خانم اولادی منتشر کردید؟!

  • کاربر ناشناس
    0

    روح شان شادویادشان گرامی باد سرنوشت اینطورنوشت

  • سیاوش
    0

    مگه بیمارید که اینگونه عکس ها رو منتشر میکنید آخه چرا با آبروی یک انسان و خانواده اش بازی میکنید.

  • مهراد
    0

    حداقا یه عکس با روسری میذاشتین که شهید مکتبی به نظر بیاد ،الان با این خبر خودتو مسخره کردی یا خواننده رو ناقص العقل فرض نمودی ،لطفا هر خبری که بویی از عقلانیت و انصاف نبرده رو چاپ نکن عزیزم این اخبار باعث بی اعتباری خبرگذاریت میشه ،،ممنون

  • واعضی
    0

    بابا تودیگه کی هستی.چه دلی داری.خدابهت صبر بده.

  • محدثه حسین زاده
    0

    واقعا متاثر شدم آلما جان روحت شاد وتسلیت به خانواده محترمشون. آلما اولادی از همکلاسی های دوران دبیرستان من بود من فقط اسمش یادم بود خیلی اتفاقی تو اینتنت سرچ کردم و این مقاله رو دیدم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها