عامل انتشار خبر کذب شیوع ویروس کرونا در بندرعباس دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار خبر کذب ورود ویروس کرونا به بندرعباس خبر داد و گفت هیچگونه مورد بیماری از این ویروس در استان هرمزگان مشاهده نشده است.

عامل انتشار خبر کذب شیوع ویروس کرونا در بندرعباس دستگیر شد

سرهنگ سعید شفیعی با اعلام این مطلب گفت که با انتشار خبری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر انتشار ویروس کرونا در بندرعباس و بستری شدن فرد بیمار در بیمارستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و همچنین سوء استفاده برخی افراد، کارشناسان پلیس فتا در کمتر از یک ساعت موفق به شناسایی انتشار دهندگان این خبر کذب در فضای مجازی شدند.

سرهنگ شفیعی افزود: پس از شناسایی منتشر کنندگان خبر با هماهنگی مقام قضایی افراد مذکور به پلیس فتا احضار و با پذیرفتن اشتباه خود اظهار ندامت و پشیمانی کرده که پرونده با تکمیل مستندات جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان در پایان گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مربوطه را فقط از طریق رسانه های رسمی کشور کسب کرده و از انتشار اخباری که منبع آن مشخص نیست در فضای مجازی اجتناب کنند.

منبع: ایلنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها