اینچه‌درگاهی: مشکل خاصی نداریم، عده‌ای شیطنت کردند

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: حواشی برای همه ایجاد می‌شود. ما مشکل خاصی نداریم و سوء تفاهم‌ها در انتقال مطالب بوده است.

اینچه‌درگاهی: مشکل خاصی نداریم، عده‌ای شیطنت کردند

زهرا اینچه‌درگاهی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون ژیمناستیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع سالیانه ما امسال برگزار و تعاملات به خوبی نمایش داده شد. امیدوارم این همکاری که از زمان ورود ما وجود داشته، همچنان ادامه یابد ونتایج آن را در مسابقات ببینیم.

وی درباره حواشی ایجاد شده برای فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد: حواشی برای همه ایجاد می‌شود. چند ماه گذشته سعی کردیم وارد این حاشیه‌ها نشویم. بسیاری از صحبت‌ها را بدون جواب گذاشتیم. چون ورود به حاشیه خروج از متن است. ما تلاش کردیم در متن باقی بمانیم و در ادامه شاهد همین سیاست خواهیم بود.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره اینکه این حواشی را باز کنید، تصریح کرد:‌ مشکل خاصی نیست. سوء تفاهم در انتقال مطلب به وجود آمده و عده‌ای شیطنت کرده‌اند. موضوع خاصی نیست که مانع فعالیت‌های ما شود.

اینچه‌درگاهی در پاسخ به این سؤال که علی‌نژاد اعلام کرده دبیر فدراسیون تا 24 ساعت آینده معرفی می‌شود و امروز هم خزانه‌دار شما استعفا کرد، گفت: اجازه دهید وزارت ورزش تصمیم بگیرد. ما همراه وزارتخانه هستیم. دبیر و خزانه‌دار خودمان هم متعلق به وزارت ورزش هستند. تلاش ما ایجاد فضایی آرام است. همکارانم سعی می‌کنند این فضا برقرار شود. ما کار را بر منافع شخصی ارجح می‌دانیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که درباره کسب سهمیه المپیک پرسید، عنوان کرد: کیخا و دو ورزشکار دیگر ما این شانس را دارند که بتوانند در المپیک حضور پیداکنند. ایران خیلی حضور ژیمناستیک را در المپیک جدی نگرفته بود. من دو سال و نیم پیش که برنامه‌هایم را گفتم اعلام کردم برای کسب سهمیه 2020 دیر است. اما ما تلاش‌های خود را ادامه دادیم با سعی و توان بچه‌ها و مربیان ایرانی شانس برای کیخا هست. در کنار او دو قهرمان دیگر ما در سه مسابقه حضور پیدا می‌کنند تا شانس خود را امتحان کنند. کیخا امتیاز قابل قبولی گرفته و در سه دیدار بعدی شرکت می‌کند تا شانس خود را به حداکثر برساند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها