تصاویری از پوشش کولبران در ارتفاعات برفی

کولبران را هم جوانان و هم افراد میانسال تشکیل می‌دهند که فقط برای امرار معاش روزانه خود روی به این شغل خطرناک آورده‌اند. از این دردناک‌تر پوشش آنها در سرمای طاقت‌فرسای ارتفاعات پوشیده از برف است.

تصاویری از پوشش کولبران در ارتفاعات برفی

کولبر (به کردی: کۆڵبەر) اصطلاحی است که توسط مردم محلی مناطق کردنشین به افرادی گفته می‌شوند که برای کسب درآمد زندگی خود به حمل اجناسی بین دو طرف خط مرزی مبادرت می‌ورزند. کولبران بیشتر در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان مشغول به کارند.

مردم محلی مناطق کردنشین برای کسب درآمد به حمل اجناسی بین دو طرف خط مرزی مبادرت می‌ورزند. مردم محلی مناطق کردنشین برای کسب درآمد به حمل اجناسی بین دو طرف خط مرزی مبادرت می‌ورزند. بازه سنی كولبران مرزی بین ۱۳ الی ۶۰ سال است. بازه سنی كولبران مرزی بین ۱۳ الی ۶۰ سال است. تصاویری از پوشش کولبران در ارتفاعات برفی تصاویری از پوشش کولبران در ارتفاعات برفی تصاویری از پوشش کولبران در ارتفاعات برفی تصاویری از پوشش کولبران در ارتفاعات برفی تصاویری از پوشش کولبران در ارتفاعات برفی تصاویری از پوشش کولبران در ارتفاعات برفی تصاویری از پوشش کولبران در ارتفاعات برفی تصاویری از پوشش کولبران در ارتفاعات برفی
کد خبر

منبع: همشهری آنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها