اصولگرایان چگونه به وحدت می‌رسند؟

یک فعال سیاسی و رسانه‌ای اصولگرا درخصوص ائتلاف اصولگرایان در تهران گفت: در جریان ائتلاف اصولگرایان و نیروهای انقلابی اتفاق بدیعی رخ داده است چراکه مجموعه احزاب و گروه‌های سیاسی در کنار هم آمده‌اند.

اصولگرایان چگونه به وحدت می‌رسند؟

صالح اسکندری در گفتگو با برنامه رکن چهارم خبر فوری ، به مکانیزم انتخاب اعضا اشاره کرد و اظهار داشت: پس از چند روز تلاش و مجاهدت تصمیم بر این شد که این دوره، نیروها از سیستم پایین به بالا انتخاب شوند؛ به تعبیری توسط مردم انتخاب و گزینش شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای مثال، بنده در مرحله اول توسط دو فردی که دکترای مدیریت دولتی و جامعه‌شناسی سیاسی داشتند، مصاحبه و گزینش شدم.

این فعال سیاسی درباره سوال جالبی که از وی در مصاحبه انجام شده پرسیده شده بود، عنوان کرد: سوال جالب و استراتژیکی که از بنده پرسیده شد، این بود که اگر به دفتر وزیر دولت دعوت شوید و شخص وزیر، دیرتر از شما در جلسه حاضر شود چه واکنشی از خود نشان می‌دهید؛ لذا منتظر پاسخ از سمت بنده بودند‌.

مشروح بخش نخست این گفتگو را در این ویدئو ببینید.

71

حجم ویدیو: 29.02M | مدت زمان ویدیو: 00:10:56 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • عزیزی
    0

    خدا کنه اینطوری باشه ، خدا کنه

  • بیطرف
    0

    واقعا سوالهایتان مضحک و خنده دارند این دیگرمکانیزمی نمی خواهد به لطف شورای به اصطلاح نگهبان نه نیازی به اتحاد است نه نگرانی دارند مثل این می ماند به کسی بگن دریک رقابت باخودت یکی یرنده میشید انتخابات تک حزبی دیگرنگرانی ندارد بدبخت مردمی که مثل دلقک دنبالشان را می افتند وبه ریششان خندیده میشود من مثل دیگران نیستم که بی عرضگیموبه پای خدایگذارم وازاوبخواهم تقاص بگیردولی مطمعنم روزی ملت زنده میشن وحقوق ازدست رفته شونوپس میگیرن وغارتگرو به سزای اعمالشان میرسانند به امیدبیداری مردم ؟ رای بی رای

  • رضا
    0

    اصولگرا واصلاح طلب وانقلابی اختلاف سلیقه دارند ولی همه سر یک سفره هستند وانهم سفره انقلاب،...سفره انقلاب هم که ماشالاه سلف سرویس عرضه میشه،وهرحزبی باهرسلیقه ای میتواند ازاین سفره بهره ببرد،فقط ملت هستند که ازاین سفره بی بهره اند،وفقط هزینه این سفره های رنگی را میپردازند...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها