اشتری: کسب نتیجه در مسابقات قهرمانی جهان دور از انتظار است

نفر دوم رنکینگ تنیس روی میز بانوان ایران گفت: در حال حاضر نه از اردوی خارجی خبری است و نه از بازی تدارکاتی و با شرایط موجود، کسب نتیجه در مسابقات قهرمانی جهان دور از انتظار است.

اشتری: کسب نتیجه در مسابقات قهرمانی جهان دور از انتظار است

مهشید اشتری در خصوص شرایطش در لیگ برتر و مسابقات آتی اظهار کرد: با تیم شهرداری شهر بابک کرمان در هر دو دور رفت و برگشت لیگ به جایگاه نخست دست یافتیم. لیگ برتر روز شنبه به اتمام رسید و مرحله پلی‌آف لیگ برتر نیز 10 تا 12 اسفند برگزار خواهد شد. پس از پایان دور برگشت لیگ برتر، بلافاصله برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان وارد اردوی تیم ملی شدیم.

ملی‌پوش خراسانی تنیس روی میز در مورد مشکلات ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکل‌، عدم برگزاری اردوی بین‌المللی و برون‌مرزی به خاطر افزایش هزینه‌هاست. همچنین مسابقات خارجی تیم ملی نسبت به گذشته کاهش بسیاری پیدا کرده است. از همین رو نمی‌توانیم عملکرد مورد نظرمان را داشته باشیم. رقابت با حریفان خارجی در کشور دیگر و قرار گرفتن در شرایط خاص، در عملکرد بازیکنان تفاوت زیادی ایجاد می‌کند.

اشتری افزود: در حال حاضر فقط اردوی داخلی برگزار می‌شود و با حریفان ایرانی بازی می‌کنیم که فقط تا حدی جواب‌گوی نیاز ماست. نمی‌دانم که درخواست بازی تدارکاتی با حریفان خارجی داده‌ شده یا خیر، اما تا امروز خبری از بازی تدارکاتی با حریفان خارجی نشده‌است.

وی با اشاره به اینکه عدم شرکت بازیکنان تیم ملی در مسابقات خارجی باعث افت رنک آنان خواهدشد، عنوان کرد: بازیکنان سایر کشورها هر ماه در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنند. این بازی‌ها باعث ارتقای رنک آنان می‌شود. بازیکنان ایرانی نمی‌توانند در مسابقات مختلف بین‌المللی حضور یابند و به مرور رنکینگ‌ها افت خواهدکرد.

ملی‌پوش خراسانی تنیس روی میز در رابطه با پیش‌بینی‌اش از مسابقات قهرمانی جهان در فروردین‌ماه سال آتی تصریح کرد: این دوره از مسابقات به صورت تیمی برگزار خواهدشد. از سال 2016 از دسته سه به دسته دو صعود کرده‌ایم. در دسته دو مسابقات، تیم‌های قوی‌تری حضور دارند و کیفیت بازی‌ها بالاتر است. کسب مقام و نتیجه در مسابقات قهرمانی جهان با شرایط موجود دور از انتظار است.

اشتری در خصوص حمایت مالی فدراسیون از ملی‌پوشان بیان کرد: نمی‌دانم که برای مسابقات قهرمانی جهان پاداشی در نظر گرفته خواهدشد یا خیر، اما بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز بانوان، حقوقی دریافت نمی‌کنند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها