موضع احمدی‌نژاد در برابر لیست‌های انتخاباتی چیست؟

مشاور مدیریت منابع انسانی رئيس جمهور در دولتهای نهم و دهم گفت: احمدی نژاد در انتخابات پيش رو از هیچيك از افراد یا گروه هاي سیاسی و نامزدهاي منسوب به آنها حمایت و یا با آنها مخالفت نكرده و نمی كند.

موضع احمدی‌نژاد در برابر لیست‌های انتخاباتی چیست؟

به مناسبت برگزاري انتخابات مجلس شورای اسلامی، بسياري از افراد و فعالان سیاسي پي جوي اطلاع از چگونگی و كيفيت فعالیت احمدی نژاد و نهضت به سوي بهار در انتخابات شده اند.

علی ذبیحی مشاور مدیریت منابع انسانی رئيس جمهور در دولتهای نهم و دهم، طي اظهاراتي در اين خصوص گفت: شرکت در انتخابات از حقوق قانونی و مصرح آحاد ملت ایران در قانون اساسی است و طبیعتا همه ما از جمله دکتر احمدی نژاد در این انتخابات شرکت كرده و رای خود را به صندوق آرا خواهیم ریخت.

وي افزود: در خصوص ارائه لیست و حمایت يا افراد و لیست های مختلف سیاسی در این انتخابات، جریان بهار هیچگونه فعالیتی نداشته و نخواهد داشت و مردم و همه فعالین در انتخابات به صلاحدید خود می توانند اقدام نمايند.

اين استاد دانشگاه شهید بهشتی در خصوص فعال شدن جریانهای سیاسی تحت عناوین وزرا و معاونین دولتهای نهم و دهم و یا قرار گرفتن زير پوشش بهار و یا هر عنوان دیگری از این قبيل تاكيد كرد: تجربه بيانگر اين حقيقت است كه در آستانه هر انتخاباتی، افراد یا جماعتي خاص به استفاده از عناوین جعلی و ساختگي جهت گمراه نمودن مردم و جذب آراء عمومي روي مي آورند که در این انتخابات هم ممکن است چنين وضعيتي براي سوء استفاده از اعتبار و وجهه مردمي دكتر احمدي نژاد شكل گرفته باشد و صد البته مردم با تفكيك اين دو از هم، حساب آنها را از رئيس جمهور سابق و نهضت به سوي بهار جدا ميدانند.

علي ذبيحي با اشاره به تفاوت اساسي ميان خط و ربط سیاسی اکثر مدیران ارشد در دولتهای نهم و دهم با شخص دکتر احمدی نژاد گفت: اين تفاوت در مشي و روش سياسي به رغم سالها دوستي و رفاقت مستمر ميان دكتر احمدي نژاد با برخي از اعضاي ارشد دولت قبل وجود دارد. شماري از اين أفراد حتي با انجام مصاحبه ها و صدور بیانیه هايی، فاصله سياسي خود را با دکتر احمدی نژاد علني كرده اند.

وي افزود: آنچه امروز بايد مورد توجه باشد، آن است كه دکتر احمدی نژاد در انتخابات پيش رو، از هیچيك از افراد یا گروه هاي سیاسی و نامزدهاي منسوب به آنها حمایت و یا با آنها مخالفت نكرده و نمی كند.

منبع: کانال دولت بهار

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها