رئیس اتحادیه صنف خرازی فروشان:

دستور ممنوعیت فروش بادکنک‌های خاص از سوی ناجا صحت ندارد

رئیس اتحادیه صنف خرازی فروشان گفت: هیچ نامه یا دستوری از سوی پلیس مبنی بر ممنوعیت فروش بادکنک‌هایی در روز خاص به اتحادیه خرازی فروشان نداشتیم.

دستور ممنوعیت فروش بادکنک‌های خاص از سوی ناجا صحت ندارد

حسین دکمه‌چی رئیس اتحادیه صنف خرازی فروشان اظهار داشت: پیرو خبر منتشره درباره ممنوعیت فروش بادکنک‌هایی در روز خاص هیچ گونه نامه یا دستوری از سوی پلیس یا ارگان دولتی دیگری به اتحادیه نداشتیم.

وی با تاکید بر تکذیب این موضوع گفت: برابر سنوات گذشته و تصمیمات داخلی این اتحادیه درباره ممنوعیت فروش این بادکنک‌ها به اطلاع اعضا رسیده و آنان موظف به رعایت ضوابط مقرر هستند.

رئیس اتحادیه صنف خرازی فروشان گفت: در ایام مبارک دهه فجر تعداد زیادی بادکنک در مراسم برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توزیع شد که خبرنگاری از اینجانب پیگیر کمبود بادکنک در بازار شده بود که به وی اعلام کردیم هیچ کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: فروش بادکنک با رنگ و در قالبی خاص تبلیغ فرهنگ بیگانگان است و باید این موضوع انجام نشود که متاسفانه سایر اصناف نیز اقدام به فروش آن می‌کنند و فعالیت آنان در حوزه اتحادیه صنف خرازان نیست.

دکمه‌چی خاطر نشان کرد: این اتحادیه صرفا وظیفه اطلاع رسانی در خصوص رعایت قوانین را دارد و اهرم اجرایی، سایر دستگاه‌های ذی‌ربط هستند.

وی در پایان با تشکر از نیروی انتظامی و حمایت های بی دریغ این نیرو اظهار امیدواری کرد که در هر صورت پوشش رسانه‌ای در این گونه موارد به شکلی باشد که باعث تأمین خوراک برای رسانه‌های معاند نشود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها