رضاوند:در عراق نه امنیت داشتیم نه زمین خوب

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: برنامه ریزی و سفرهای متعدد باعث شده کار برای تیم‌های ایرانی در آسیا سخت شود و با این شرایط بعید نیست که باز هم مصدوم بدهیم.

رضاوند:در عراق نه امنیت داشتیم نه زمین خوب

آرش رضاوند در خصوص دیدار استقلال مقابل الاهلی عربستان و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد.

*اوضاع احوال استقلال در آستانه سفر به کویت چطور است؟

خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی برگزار کردیم. هر چند چند بازیکن تیم دچار مصدومیت شدند اما ما هم شرایطی داریم که برای یک مسابقه بین‌المللی آماده می‌شویم.

*ظاهرا هنوز بابت مصدومیت و سفرهای پیاپی دلخوری دارید؟

مهمترین مسئله‌ای که در بازی‌های گذشته باعث آسیب دیدگی نفراتی مثل دیاباته و قائدی شد، همین بحث سفر و چمن نامناسب ورزشگاه‌ها بود. در بازی با الشرطه زمین تمرین بسیار بد بود و اصلا کیفیت نداشت. ضمن آنکه معمولا بازی‌های اول در آسیا سخت می‌شود. هر چند معتقدم تساوی در زمین هم نتیجه بدی نبود و دیدید که الاهلی عربستان هم در بازی اول به تساوی رسید.

* با این شرایط ممکن است باز هم مصدوم بدهید؟

بله. ما دو بازی پلی‌آف انجام دادیم و پروازهای متعددی داشتیم. امروز هم باید به کویت سفر کنیم و همین موضوع شرایط را برای تیم‌های ایرانی سخت می‌کند. با همین شرایط پیش برویم باز معلوم نیست مصدوم می‌دهیم یا نه.

* بازی با الاهلی را چطور می‌بینی؟

ما شناخت کمی از این تیم داریم. البته می‌دانیم آنها بازیکنی مثل عمر سوما دارند و از بازیکنان خارجی زیادی استفاده می‌کنند. در هر صورت این شرایطی است که در پیش روی ما است ولی مطمئن باشید ما برای گرفتن نتیجه برد وارد زمین خواهیم شد.

* آیا استقلال می‌تواند الاهلی را شکست دهد؟

قطعا بازی با الاهلی سخت‌تر است اما اعتقاد دارم اگر در بازی قبل کیفیت زمین بهتر بود ما می‌توانستیم نماینده عراق را هم شکست دهیم. در بازی با الریان دیدید که تیم ما چه کیفیتی داشت و چه فوتبال خوبی انجام دادیم. تیم ما روی زمین بازی می‌کند و طبیعتا زمین نامناسب در کیفیت کار ما تاثیر می‌گذارد.

* به نظرت از گروه‌تان چه تیم‌هایی می‌توانند صعود کنند؟

از الان نمی‌شود پیش‌بینی کرد. ولی ما و الاهلی عربستان گزینه‌های صعود هستیم.

* فکر می‌کردید در عراق آن همه تماشاگر برای شما بیاید؟

استقلال تیمی است که در همه جای دنیا طرفدار دارد. این را ما در همه جا لمس کرده‌ایم. امیدوارم در کویت نیز همین شرایط اتفاق بیفتد و تماشاگر داشته باشیم.

* بعد از این بازی هم باید بلافاصله آماده دیدار با ذوب‌آهن شوید؟

دقیقا. متاسفانه یک بازی عقب افتاده هم با فولاد خوزستان در لیگ و یک بازی با سپاهان در جام حذفی داریم. همین موضوع باعث نگرانی‌مان شده و هر 4 روز 4 روز باید یک بازی انجام دهیم. این شرایط خیلی سخت است و هر چه جلوتر می‌رویم کار سخت‌تر هم می‌شود اما صحبتی درباره تصمیم AFC دارم. وقتی به عراق رفتیم در آنجا امنیت وجود نداشت ولی متاسفانه شرایط را طوری جا انداختند که انگار ایران امن نیست. در کشور ما امنیت وجود دارد و همه شاهد این موضوع هستند. اینکه تیم‌های ایرانی مجبور شوند مرتب به سفر بروند تا بازی‌ها را برگزار کنند روی کیفیت کارشان تاثیر می‌گذارد. از طرف دیگر کیفیت زمین‌های شهرستان کشور خود ما از زمین بازی با الشرطه بهتر بود. بازی اصلا حال و هوای آسیا نداشت و حتی در روز قبل هم اجازه ندادند در زمین اصلی تمرین کنیم. بدون شک امکانات کشور ما خیلی بهتر از امکانات کشورهای دیگر همچون عراق است و امیدوارم این مسئله هر چه زودتر تمام شود و بتوانیم در ایران از رقبایمان میزبانی کنیم و اینقدر دچار آسیب دیدگی و مصدومیت نشویم.

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها