باید قانونی وضع شود که یک تیم نتواند همه بازیکنان ملی را بگیرد

رئیس فدراسیون تنیس روی میز سال آینده گفت: تغییراتی می‌دهیم که یک تیم نتواند تمام بازیکنان تیم ملی را جذب کند. باید قانونی وضع شود تا تیم‌های دیگر انگیزه‌شان از دست نرود.

باید قانونی وضع شود که یک تیم نتواند همه بازیکنان ملی را بگیرد

علی قارداشی در رابطه با اینکه بدون رقیب و با تمام آراء به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده است، اظهار داشت: بنده سالیان سال است در این رشته هستم و این توفیق را داشته‌ام که خدمت کنم و خدا را شکر توانستم به این عنوان انتخاب شوم.

وی در مورد برنامه 4 سال آینده این فدراسیون گفت: سعی می‌کنیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم و در بحث داوران، اسپانسر و زیرساخت‌هایمان تلاش می‌کنیم و با توجه به محدودیت‌های مالی بودجه را فراهم کنیم و در عرصه‌های بین‌المللی بدرخشیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: نیمه دوم فروردین در یک اردوی تدارکاتی به بانکوک می‌رویم و مثل 6دوره گذشته المپیک کسب سهمیه می‌کنیم. خانم‌های ما هم امید کسب سهمیه را دارند.

قارداشی در مورد تغییرات در کادر فنی تنیس روی میز تصریح کرد: تغییراتی خواهیم داشت اما این تغییرات در راس کادر فنی نیست.

وی در مورد اشتباهاتی که در مسابقات اسپانیا صورت گرفت، عنوان کرد: از آنجا که آقای نوشاد عالمیان یک بازی را برد نمی‌توانست در یک بازی دوبل شرکت کند و به همین دلیل نتوانستیم این دو برادر را در کنار هم قرار دهیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز افزود:‌در شرایطی که در کشور ما مرتب به فوتبال می‌پردازند و یک باشگاه در ورزش‌هایی مثل بسکتبال و تنیس روی میز سرمایه‌گذاری می‌کند باید از آنها تشکر کرد. سال آینده تغییراتی می‌دهیم که یک تیم نتواند تمام بازیکنان تیم ملی را جذب کند. باید قانونی وضع شود تا تیم‌های دیگر انگیزه‌شان از دست نرود.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها