پیروزی نوبافت شادیلون در هفته نخست لیگ برتر

نماینده مشهد موفق شد رقبای خود را در هفته نخست لیگ برتر جودو شکست دهد.

پیروزی نوبافت شادیلون در هفته نخست لیگ برتر

مسابقات لیگ برتر نوجوانان با شعار «امید تا المپیک» روز گذشته در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شد و نوبافت شادیلون مشهد موفق شد در تمامی مسابقات خود به پیروزی دست یابد.

شاگردان امیر قاسمی‌نژاد، در گام نخست مسجد ولیعصر تهران را با نتیجه قاطع ۸ بر ۱ پشت سر گذاشتند و در دومین رقابت، مقابل حریف قدرتمند خود، شهرداری کرج با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شدند.

نوبافت شادیلون در آخرین مصاف خود در نخستین هفته از مسابقات لیگ برتر، هیأت جودو سیدآباد را با نتیجه ۸ بر ۱ از پیش رو برداشت تا صدرنشین این رقابت‌ها شود.

مدیرعامل نوبافت شادیلون در خصوص نتایج کسب‌شده توسط این تیم در گام نخست اظهار کرد: خوشبختانه همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، لیگ برتر را خوب آغاز کردیم و موفق شدیم هر سه حریف قدر خود را شکست دهیم.

محمد زندروحانی افزود: امیدوارم در ادامه راه نیز بتوانیم به نتایج خوب خود استمرار بخشیم و در نهایت به عنوان قهرمانی دست یابیم. مهم‌ترین موضوع برای ما، بستن تیمی بومی برای زنده نگاه داشتن رشته جودو در خراسان بزرگ است، زیرا در این روزهای تلخ تعلیق، فشار زیادی روی این ورزشکاران وجود دارد و نباید اجازه دهیم سرمایه‌های استان، هدر روند.

وی گفت: این تیم نماینده خراسان بزرگ است و امیدواریم در نهایت پرچم جودوی خراسان را به بهترین شکل ممکن افراشته نگاه داریم.

سرمربی تیم نوبافت شادیلون نیز در خصوص عملکرد شاگردانش اظهار کرد: از عملکرد شاگردانم راضی هستم و با وجود ارنج‌های مختلفی که روانه هر رقابت‌ کردیم، اما در نهایت در هر سه مسابقه پیروز شدیم.

امیر قاسمی‌نژاد افزود: برخلاف نوبافت‌شادیلون که تماما بومی‌ است، نمایندگان کرج، اراک و چند تیم دیگر از اقصی‌نقاط کشور بازیکن گرفته‌اند و بسیار قدرتمندند. مسابقه سختی مقابل شهرداری کرج داشتیم اما به پیروزی رسیدیم.

وی گفت: هفته آینده باید در مصافی سخت، به مصاف نماینده اراک برویم. اگر در این دیدار پیروز شویم می‌توان گفت که بخش اعظمی از راه قهرمانی را پیموده‌ایم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها