برگزاری مراسم نمایشی مشعل المپیک 2020 در ژاپن

ساتومی ایشیهارا بازیگر ژاپنی، برگزاری اولین مراسم حمل مشعل المپیک تابستانی توکیو 2020 را در روز شنبه در حومه پایتخت ژاپن اجرا کرد.

برگزاری مراسم نمایشی مشعل المپیک 2020 در ژاپن

این مشعل بخشی از تمرین نمایشی لباس برگزارکنندگان توکیو 2020 است که ساخت آن 121 روز طول کشیده است.مراسم افتتاحیه المپیک در تاریخ 24 جولای 2020 آغاز خواهد شد.

این تمرین در شرایطی انجام شده که نگرانی‌های زیادی در مورد شیوع کرونا ویروس وجود دارد و شاید برگزاری مراسم را با مشکل روبرو کند. ژاپن یکی از مناطقی است که تحت تأثیر این ویروس قرارگرفته و در روز جمعه اولین مرگ ناشی از این ویروس را گزارش کرد.

با این حال، برگزارکنندگان المپیک 2020 ژاپن گفتند: " هیچ‌گونه لغو یا تعویق برای المپیک 2020در نظر گرفته نشده است و المپیک تابستانی طبق برنامه‌ریزی پیش خواهد رفت."

برگزاری مراسم نمایشی مشعل المپیک 2020 در ژاپن

صدها نفر برای تماشای این رویداد در خیابان‌های حمورا( Hamura ) صف کشیدند و این مراسم با حامیان مالی و حضور امنیتی شدید برگزار شد، زیرا در این مراسم سازمان دهندگان المپیک توکیو 2020 قصد داشتند، مشکلات احتمالی را بررسی کنند.

سخنگوی توکیو 2020 گفت: "اهداف زیادی برای این تمرین وجود دارد. تمرین امروز متمرکز بر کل عملیات است. این اولین و آخرین باری است که ما این نمایش را اجرا می‌کنیم و می‌خواهیم تمام جوانب را بررسی کنیم، بنابراین فرصت مهمی است."

مراسم حمل مشعل از 26 مارس در فوکوشیما آغاز می‌شود و پیش از مراسم افتتاحیه 24 جولای از 47 منطقه از ژاپن عبور خواهد کرد.

اعضاء تیم ژاپن که در جام جهانی فوتبال بانوان 2011 برنده شدند، پس از ورود مشعل المپیک از یونان و قبل از ورود تقریبا 10هزار مشعل دیگر این مراسم، حمل آن را در ژاپن آغاز می‌کنند.

این حمل مشعل قرار است طی سفر 121 روزه، از کوه فوجی، پارک یادبود صلح هیروشیما و قلعه کوماموتو و بسیاری از نمادهای ژاپن عبور کند.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها