اسکوچیچ: با آغوش باز به پیشنهاد باشگاه‌ها گوش می‌دهم

اولین نشست خبری سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

اسکوچیچ: با آغوش باز به پیشنهاد باشگاه‌ها گوش می‌دهم

دراگان اسکوچیچ در آغاز نخستین نشست خبری خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: در ابتدا روز زن و مادر را به همه بانوان ایران تبریک می‌گویم چرا که بدون مادران هیچ یک از ما در این سالن حضور نداشتیم. می‌خواهم درباره برنامه و آینده تیم ملی و آماده سازی این تیم صحبت کنم و توضیحاتی را ارائه کنم.

وی ادامه داد: انتخاب بنده به عنوان سرمربی تیم ملی ایران افتخار بزرگی است. فکر می‌کنم اولین بار است که یک مربی خارجی بعد از پنج سال حضور در ایران به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود و این مساله بار مسئولیت را بر دوش من بیشتر می‌کند.

سرمربی تیم ملی ایران یادآور شد: در مورد موقعیت تیم ملی اگر بخواهم صحبت کنم، باید بگویم که در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شاید تیم ملی در مسیر درستی قرار نگرفت. بنده اینجا هستم که با تمام انرژی مثبت و دانش و تجربه خودم در راستای موفقیت تیم ملی ایران قدم بردارم. دوست دارم به طور شفاف و واضح درباره اهدافم صحبت کنم. پیرو مطالبی که در رسانه‌های ایران مطرح شده باید بگویم که می‌خواهیم بازی به بازی به هدفمان نزدیک شویم و انرژی مثبت تزریق کنیم و در ادامه به جام جهانی قطر راه یابیم.

اسکوچیچ درباره ارتباطش با باشگاه‌ها و مربیان خاطرنشان کرد: من با آغوش باز به پیشنهاد مربیان گوش می‌دهم و آنها هر مساله‌ای داشته باشند، من 24 ساعته آماده شنیدن آنها هستم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها