لیست نهایی‌ کاندیداهای شورای ائتلاف در انتخابات مجلس استان ایلام اعلام شد

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام شامل ۵ کاندیدا در حوزه‌های دوگانه انتخابات استان اعلام شد.

لیست نهایی‌ کاندیداهای شورای ائتلاف در انتخابات مجلس استان ایلام اعلام شد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام طی اطلاعیه گزینه‌های مورد نظر شورا ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان ایلام را معرفی کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت از عموم مردم شریف و سرافراز استان ایلام جهت حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و تحقق شانیت حقیقی مجلس که همانا به فرموده آن امام سفر کرده، باید در رأس امور باشد اعلام می دارد با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، این شورا با احساس تعهد شرعی و انقلابی و بنا بر نظر سنجی‌های چند گانه علمی ونیز در نظر گرفتن خروجی آرای مجامع عمومی شورای شهرستانها و عموم مردم استان، با رعایت اصل بی طرفی و توجه به شایستگی، سوابق علمی، اجرایی و عملکرد گذشته کاندیداهای محترم جبهه مقاومت، ضمن احترام به سایر نامزدهای محترم، گزینه‌های مورد نظر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام را در دو حوزه انتخابیه شمال و جنوب به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر را به اطلاع مردم عزیز می‌رساند.

حوزه شمال استان آقایان علی اکبر بسطامی، حجت الله شیرزادی و محمد تقی قاسمی و در حوزه جنوب آقایان ولی پیری و اسدالله چراغی هستند.

در پایان اعتماد راسخ داریم که «میزان رأی ملت» بوده و پیروزی اصل انتخابات، مردم سرافراز ایران اسلامی خواهند بود که امید است با اتحاد و یکپارچگی و محور قرار دادن صلاح کشور، با ایجاد فضای وحدت، همدلی و پایبندی به قانون، انتخاباتی تاریخی را به منصه ظهور رسانند.

تأکید می‌شود اعلام حمایت تا هنگامی که افراد منتخب، به تعهد بر رعایت کامل موازین اخلاقی و ارزش‌های انقلاب پایبند باشند مشروعیت اجرایی و عملی خواهد داشت.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها