خوراکی هایی که میل جنسی را به شدت کم می‌کنند

برخی موادغذایی باعث کم کردن میل جنسی هستند. با رژیم غذایی سالم می توانید تا اندازه زیادی فاصله‌ای که موقع سرد شدن رابطه زناشویی میان‌تان ایجاد شده را پر کنید و به رابطه‌تان گرمای بیشتری بدهید.

خوراکی هایی که میل جنسی را به شدت کم می‌کنند

میل جنسی مردان به دلایل مختلفی تحت تاثیر قرار می گیرد، یکی از آنها برنامه غذایی است. بنابراین اگر میل جنسی تان دچار مشکل شده و یا می خواهید سالم باقی بماند باید به آنچه می خورید دقت کنید.

از دست دادن میل جنسی می تواند با کمبود ویتامین های گروه B در ارتباط باشد که به صورت کلی روی انرژی تاثیر می گذارند. کمبود زینک zinc روی تولید تستوسترون تاثیر می گذارد و کمبود اسیدهای چرب روی تولید کلی هورمون ها تاثیر می گذارد.

از این رو ویتامین ها عامل اصلی جریان خون و عملکرد ارگان ها هستند. برای تثبیت سلامت میل جنسی میوه و سبزیجات به همراه ویتامین E، A و اسید چرب های امگا 3 مصرف کنید.

غذاهایی هم وجود دارند که می توانند تاثیری معکوس داشته باشند. در ادامه می خواهم غذاهایی را به شما معرفی کنم که میل جنسی را در مردان می کشد و شنیدن بعضی از آنها ممکن است متعجب تان کند.


غذا‌هایی که میل جنسی مردان را می‌کشد

1- لبنیات

مشکل عدم تحمل لاکتوز دارید؟ نفخ و گاز معده می توانند میل جنسی هرکسی را خراب کنند. متاسفانه بسیاری از مردان نمی دانند مشکل عدم تحمل لبنیات را دارند. بنابراین به خوردن آنها ادامه می دهند که در نتیجه تاثیر منفی روی میل جنسی شان می گذارد.

محدود کردن مصرف لبنیات می تواند از این تاثیر منفی که مسلما میل جنسی مردان را می کشد پیشگیری کند . شیر، بستنی و پنیر همگی شامل این گروه می شوند. اگر شک دارید که دچار عدم تحمل لاکتوز هستید مدتی به دنبال مصرف جایگزین های لبنیات باشید و ببینید آیا تغییری حاصل می شود یا خیر.


2- الکل
مشروب,مردی در حال نوشیدن مشروب

همه از مضرات مصرف نوشیدنی های الکلی با خبریم اما یک خبر بد دیگر هم برایتان دارم، مصرف اینگونه نوشیدنی ها برای میل جنسی تان سم است.

مصرف الکل می تواند باعث مشکلاتی مانند اختلال در نعوظ شود که نتیجه اش نیز مشخص است: از بین رفتن میل جنسی . اگر چنین نوشیدنی هایی مصرف می کردید و به دنبال انگیزه برای کنار گذاشتنشان بودید میل جنسی را هم به دلایلتان اضافه کنید.

نوشیدنی های الکلی همچنین کالری بسیار بالایی نیز دارند. مصرفشان علاوه بر اینکه اندامتان را بد شکل می کند باعث از بین رفتن دندان ها نیز می شود.


3- پاپ کورن آماده

پاپ کورن های آماده به نظر انتخابی سالم و بی زحمت می رسند اما همین ذرت های نمکی می توانند تاثیر منفی روی زندگی جنسی تان بگذارند. همه ما پاپ کورن دوست داریم اما پاپ کورن های آماده حاوی اسید پرفلووروکاتانیک هستند . باعث ایجاد اختلال در غدد درون ریز می شود و می تواند سطح تستوسترون را کاهش دهد.

بعلاوه این مواد شیمیایی می توانند روی همسرتان نیز تاثیر بگذارند:

تحقیقات نشان داده اسید پرفلووروکاتانیک می تواند روی باروری زنان نیز تاثیر منفی بگذارد . بنابراین بهتر است درباره این میان وعده تجدید نظر کنید.

اما اگر نمی توانید از پاپ کورن بگذرید هنوز راه هایی وجود دارد، فقط کافی است خودتان ذرت بخرید و با استفاده از روغن و یک قابلمه روی اجاق تفت دهید. این روش درست کردن پاپ کورن هم سالم است و هم زندگی جنسی تان را تحت تاثیر قرار نمی دهد.


4- توت فرنگی های غیر ارگانیک

بر اساس آمارها در میان میوه ها و سبزیجاتی که با آفت کش به عمل می آیند، توت فرنگی حاوی بالاترین سطح آفت کش بوده است.

اگر به دنبال دلیل دیگری برای خرید توت فرنگی های ارگانیک هستید ما آن دلیل را داریم:

علاوه برا خطرهایی که آفت کش ها برای سلامت دارند از جمله ن قائص هنگام تولد، پارکینسون و سرطان، مصرف این مواد شیمایی می توانند میل جنسی را نیز از بین ببرند.

به یاد داشته باشید که همیشه ارگانیک خرید کنید این مواد شیمیایی می توانند سطح استروژن را بالا ببرند که موجب کاهش تستوسترون می شود.


5- نعنا
نعنا,برگ نعنا

مصرف نعنا می تواند معده را آرام کند و سوزش سر دل را التیام ببخشد، به بهبود تمرکز و بهتر شدن سرفه، یبوست و حتی بوی بد دهان کمک کند.

با اینکه همه این موارد به نظر چیزهای مثبتی می آیند، وقتی نوبت به زندگی جنسی تان می رسد، این سبزی خوش بو تاثیر خوبی ندارد. بنابراین شاید بهتر باشد مصرف چای نعنای خود را محدود کنید. منتوئیل موجود در نعنا نشان داده که می تواند سطح تستوسترن را کاهش دهد.

در واقع چای نعنا را برای خانم هایی تجویز می کنند که می خواهند سطح تستوسترون را پایین بیاورند . ( تستوسترون هورمون مردانه است ).


6- میگو

کالری میگو پایین است، سرشار است از پروتئین، جیوه کمی دارد . مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی دارد اما شاید گزینه مناسبی برای زندگی جنسی تان نباشد.

میگوها برای اینکه رنگ خود را از دست ندهند با hexylresorcinol اسپری می شوند این ماده شیمیایی استروژن را افزایش داده و سطح تستوسترون را کاهش می دهد.

یک حقیقت ناخوشایند دیگر در مورد میگوها این است که تحقیقات نشان داده است:

حدود 20 درصد میگوهای منجمد حاوی باکتری های ویبریو و ایکولی هستند که باعث مسمومیت غذا می شوند. فرد دچار اسهال و کم آبی بدن شدید می شود. همه اینها موجب می شود میگو از جمله غذاهایی باشد که به میل جنسی مردان ضربه می زند. هرچند میگو تازه چنین مشکلاتی را برایتان به وجود نمی آورد.


7- بذر کتان
تخم کتان,بذر کتان

بیش از 5000 سال است که از بذر کتان به منظور بهبود سلامت و التیام بخشی استفاده می شود.

بذر کتان نه تنها سرشار است از اسید های چرب امگا 3 بلکه حاوی فیتوشیمیایی هایی به نام لیگانها است. همچنین سرشار از فیبر خوراکی، منیزیم، پتاسیم، منگنز و مواد معدنی مانند فسفر، آهن و مس است.

با این حال آقایان قبل از اینکه در همه غذاها از بذر کتان استفاده کنند باید خوب فکر کنند. با اینکه بذر کتان بسیار مفید است اما برای مردان کمی مشکل ساز می شود. بذر کتان حاوی فیبر و لیگنین است که به سوخت و ساز استروژن کمک می کنند اما وقتی مصرف بالا باشد ممکن است سطح تستوسترون را نیز کاهش دهد.

توصیه می شود آقایان مصرف بذرکتان خود را به یک یا دو قاشق چای خوری آن هم چند روز در هفته کاهش دهند. با این کار هم از مزایای بذر کتان بهره برده اند و هم سطح تستوسترون کاهش نمی یابد.

منبع: سیمرغ

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضوان
    0

    خیلی مفید بود،میل جنسی کم بشه،تورم کاهش پیدامیکنه،اجناس ارزون میشه وقدرت خرید مردم میره بالا،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها