محور اسالم به خلخال به‌طور کامل بازگشایی شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: بعد از چندین روز تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر نیروهای امدادی و راهداران استان‌های اردبیل و گیلان محور اسالم به خلخال به‌طور کامل بازگشایی شد.

محور اسالم به خلخال به‌طور کامل بازگشایی شد

فرهاد عبدالعلی‌پور اظهار داشت: از شامگاه 21 بهمن‌ماه مسیر خلخال به اسالم به‌دلیل بارش شدید و سنگین برف و همچنین کولاک شدید مسدود شده بود و حتی در برخی از نقاط این جاده ارتفاع برف به 4 متر نیز رسیده بود.

وی ضمن قدردانی از زحمات راهداران تلاش‌گر استان اردبیل افزود: ظهر روز گذشته بعد از تلاش راهداران شهرستان خلخال شاهد بازگشایی جاده اسالم - خلخال در حوزه استحفاظی استان اردبیل و همچنین 4 کیلومتر از حوزه استحفاظی گیلان بودیم.

عبدالعلی‌پور با بیان اینکه محور اسالم به خلخال به‌طور کامل بازگشایی شد تصریح کرد: بعد از چندین روز تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر نیروهای امدادی و راهداران اردبیل و گیلان محور اسالم به خلخال به‌طور کامل بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تالش و با پایان عملیات برف‌روبی این جاده در حوزه گیلان ارتباط از 2 سمت خلخال و اسالم برقرار شده و تردد خودروها در این مسیر کوهستانی با استفاده از زنجیرچرخ امکان‌پذیر شده است.

وی مسیر اسالم به خلخال را یکی از با اهمیت راه‌های استان اردبیل دانست و اظهار کرد: مسیر اسالم به خلخال به‌عنوان یکی از با اهمیت‌ترین راه‌های استان اردبیل شناخته می‌شود زیرا به علت مسدود شدن جاده ارتباطی خلخال - پونل از همان ابتدای بارش‌های برف در پاییز راه خلخال - اسالم تنها مسیر ارتباطی موجود برای دسترسی مردم خلخال به استان گیلان است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها