لاریجانی به سمت اصولگراها غش می کرد/ از ارتباط حاج قاسم با خاتمی خبر دارم

نماینده مجلس دهم گفت: در این چند روز، با نام حاج قاسم، تبلیغات انتخابات انجام می‌دهند؛ من از ارتباط حاج قاسم با خاتمی خبر دارم.

لاریجانی به سمت اصولگراها غش می کرد/ از ارتباط حاج قاسم با خاتمی خبر دارم

مصطفی کواکبیان عضو لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان، عصر امروز (دوشنبه ۲۸ بهمن) در همایش انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان که از سوی محمّدعلی وکیلی در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، گفت: برخی خود را انقلابی می‌دانند و کاسه داغ‌تر از آش هستند. این در حالی است که در خاطرات آیت‌الله هاشمی، ۵۲ بار اسم حاج قاسم سلیمانی آمده است.

وی با اینکه در اینکه در این چند روز، با نام حاج قاسم، تبلیغات انتخابات انجام می‌دهند، گفت: من از ارتباط حاج قاسم با خاتمی خبر دارم.

کواکبیان خطاب به حاضران در همایش گفت: تا شما حضور داشته باشید، تفکر هاشمی و اصلاح‌طلبی تداوم خواهد داشت.

نماینده تهران با بیان اینکه اگر انتخابات پرشور شود حتماً پیروزی با اصلاح‌طلبان است؛ گفت: ببینید در همین ردصلاحیت‌ها چند درصد اصلاح‌طلب‌ها و چند درصد اصولگرایان به خاطر مسائل مالی رد شده‌اند.

او با بیان اینکه فضای سرد انتخاباتی ناشی از بی‌صداقتی با مردم است، گفت: چرا رئیس‌جمهور علت سقوط هواپیما و تعداد قربانیان آبان را اعلام نمی‌کند؟

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به عملکرد این فراکسیون گفت: آقای لاریجانی حدود هشتاد نماینده مستقل را همراه خود داشت و هر وقت با ما هماهنگ می‌شد، مخصوصاً در سیاست خارجه، رای ما محقق می‌شد، امّا او نیز، چون اصول‌گراست، عموماً به‌سمت اصولگرا‌ها غش می‌کرد.

کواکبیان با بیان اینکه اصول‌گرایان به ما وکیل‌الدوله می‌گویند، گفت: یادمان نرفته که وقتی احمدی‌نژاد به‌مجلس می‌آمد، به او تبرّک می‌جستید. این در حالی است که من در نطق خود خطاب به روحانی گفتم کاری نکنید که ما بابت حمایت از شما، خجالت بکشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • مریم
    0

    جناب کواکبیان؛ شما اصلا حاج قاسم رو می شناختید که حالا این تهمت رو بهشون می زنید. تازه اگر هم ملاقاتی داشته دلیل بر تایید خاتمی نیست که. بعد هم منظورتون از خاتمی کدوماشونه؟؟؟ سید محمد خاتمی یا آیت الله خاتمی؟ آدمای متوهم و دروغگو.

  • ناشناس
    0

    تو جامعه ای که به اصطلاح سیاستمداران، از سیاست فقط حرافی و افترا زدن را آموخته‌اند هیچ وقت به پیشرفت فکر نکنید پول بیت المال صرف چه بی خاصیتهایی میشه

  • علمدار
    0

    هیچ اشکالی در این صحبت وجود ندارد که شما را سوخته

  • رحمانی
    0

    آقای کواکبیان شما با دوستآن تان دل خوشی از سپاه و شهدا و شهید سلیمانی ن دارید بار را محکم بستید ببرید ولی درخواب هم برد را ن میبینید شما یاران پشت پرده آمریکاه هستید به همین خیال باش از شهید سلیمانی هم عبرت نگرفتی تو دیگه کی هستی تازه ببری آخرش با کوله باری گناه وارد برزخ میشوی

  • محمد
    0

    این فساد طلب های قدرت طلب چپاول گر به هر دری میزنند تا یک رای بیشتر جمع کنند . یکی به این آقا بگوید چقدر حاج قاسم را می‌شناخت او فرا جناحی عمل می‌کرد . منتظر باشید یک روز به انتخابات طبق روال هر دوره تخریب کردنشان را ببینید ، همینطور حرفهای کلیشه ای و مزخرفی همچون ؛ اگر فلانی بیاید دیوار میکشد و ... با همین روش متاسفانه در دوره های بسیاری مردم ساده را فریب دادند

  • دانایی
    0

    لطفا شهید سلیمانی را مصادره نکنیید شهید سلیمانی متعلق متلق به تمام مردم ایران است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها