فیلتر جدید توییتر برای مبارزه با تصاویر مستهجن ناخواسته

افزونه جدید توییتر با نام

فیلتر جدید توییتر برای مبارزه با تصاویر مستهجن ناخواسته

ابزار جدید توییتر به منظور مسدود کردن و حذف تصاویر برهنه ناخواسته در پیام های توییتر خصوصی افراد طراحی شده است.

یک توسعه دهنده توییتر به نام برسلر این ابزار هوش مصنوعی را طراحی کرده و در کل بیش از 4000 تصویر دریافت کرده و امیدوار است این افزونه را به سایر سیستم عامل های شبکه های اجتماعی منتقل کند. هدف از این کار مسدود کردن و حذف عکسهای ناخواسته ارسال شده از طریق پیام مستقیم روی سیستم عامل است.

همانطور که اشاره شد این توسعه دهنده از هوش مصنوعی برای ساخت این افزونه استفاده کرده و الگوریتم خود را بر روی تصاویر مستهجن که با استفاده از یک فراخوان در توییتر درخواست شده آموزش داده است. بیش از 4000 عکس در این فرایند ارسال شده است، و فعالیت توییتر Safe DM نشان می‌دهد که هنوز هم تا پایان ماه گذشته تصاویر بیشتری از داوطلبان دریافت می شده است.

در حال حاضر این افزونه فقط برای پیام های مستقیم توییتر است، اما برسلر گفته است که در حال مذاکره اولیه با یک شرکت بزرگ دیگر شبکه های اجتماعی است تا افزونه را برای استفاده در سیستم عامل خود تطبیق دهد. وی گفت: "ما می خواهیم این موضوع را در سایر سیستم عامل های شبکه های اجتماعی به کار گیریم و در حال بحث و گفتگو درخصوص آینده آن هستیم.

برسلر مدعی است که که این نرم افزار از میزان موفقیت 99٪ برخوردار است و کامرون ویلسون ، گزارشگر BuzzFeed ، صحت آن را آزمایش کرد. اگرچه آزمونگر متوجه یک تاخیر دو یا سه دقیقه ای شد. اما به نظر می رسد این ایده جواب می دهد.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها